Kontoinställningar inaktuella - Windows 10 E-post

Permalänk

Kontoinställningar inaktuella - Windows 10 E-post

Hejsan,

Jag har lite problem med mail-appen i Windows 10.

Den säger bara att kontoinställningarna är inaktuella, och att "åtgärda" hjälper inte. Inga av de lösningar jag har sökt fram hittills har fungerat. Inga nya mail kommer så länge det är så här.
Jag vill helst inte hålla på att byta till någon annan klient.

Permalänk
Medlem

Hej!

Har du prövat med att ta bort kontot och sen lägga till det igen med de inställningar som mejlserverägaren har angett?

Permalänk
Skrivet av CeciliaB:

Hej!

Har du prövat med att ta bort kontot och sen lägga till det igen med de inställningar som mejlserverägaren har angett?

Nej det har jag inte gjort, men lägga in det manuellt enligt de papper från bredbandsbolaget vi har gjordes första gången ändå. Kan det hjälpa att göra om det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av NybbTronio:

Nej det har jag inte gjort, men lägga in det manuellt enligt de papper från bredbandsbolaget vi har gjordes första gången ändå. Kan det hjälpa att göra om det?

Svar ja, det kan hjälpa.

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 3600 GPU: Asus Strix 1080 8GB Moderkort: MSI B450 Gaming Plus Max RAM: 32GB Corsair Vengeance 3600MHz LP Chassi: Phanteks Eclipse P400 Svart Fönster Kylare: be quiet! Pure Rock 2 HDD: 1TB Samsung 7200RPM SSD: Samsung Evo Basic 840 120GB, Samsung 850PRO 256GB x2

Permalänk

Det löstes genom att mata in ett nytt lösenord som vi fick efter kontakt med bredbandsbolaget.