Mobbing och klubbar claner. För gubbar runt 40 år.

Permalänk
Medlem

Mobbing och klubbar claner. För gubbar runt 40 år.

Jag har kollat in och varit med olika spel claner genom åren.

Jag har en fråga om vilka som har en äldre generation av medlemmar som består av äldre människor som är 40 år.

Jag har insett ålder generation är allt viktigare .

Det är mycket svårt som äldre personer att umgås med ungdomar. Över någon form av spel.

MÅNGA ÄR ELAKA OCH DUMMA mot varandra!

Attytider som inte fans när jag var ungdom.

Det är mera vanligt man knuffar och stötte ut andra människor.
Mobing är mycket vanligt bland yngre medlemmar ?

VAR håller de äldre män i hopp mest för soical grupper!
Någon som känner som jag.
Vad jag pratar om ,

HELST ska du vara äldre person som känner samma sak som jag

Dags att prata om detta !
En spel clan som har mera rum för dem vi är och mindre av att ställa små krav med jaga ut folk med alla mjöliga drama attacker med att fråge sätt på elakt sätt.!

Är det mera vanligt att yngre generation kickar ut äldre genaretion ?
Själv blivit illa behandlad tidigare.

Vilka har spel gubbar som förstår varandra i spelande.

Utan att folk attackera våra personligheter. tro sig ha rätt.

DET Är jätte problem !!

Gubbe som här söker en spel clan.

Vem är du?
Vad har du för tankar.

Vilka spel claner är mest trevligaste.

Sprid detta. Att det finns en diskussion om mobbing inom spel världen. Och om det finns flera dom vill prata om spel förningar claner. Om mobbing.

Visa signatur

Är dyslektiker
asus p4c800 E delux Intel 478 3.2GHzPrescott Hyper48 cup kylare Hitachi hårdisk250gb Crucial PC4000 BallistiX & Tr 500 mhz 1500 mb His 850 agp 540/1180 OCZ 700 watt Thermaltake Kandalf Super Tower Xaser VA9000BWS Plextor 716A IDE Samsung TS H352A

Permalänk
Medlem

Jag skall vara ärlig här, jag har fått en kommentar en enda gång för min ålder och det var när jag började spela vid 33. Nu är jag 49 och hör aldrig negativa kommentarer om min ålder, dels för att de andra faktiskt inte vet hur gammal/ung jag är och dels för att jag fortfarande är hyfsat bra på de onlinespelen jag spelar.
Varför skall man basunera ut vilken ålder man har?? Vad har det med någonting att göra?
Jag tycker inte heller att det blivit "hårdare" klimat i chatten när man lirar..det har varit precis lika mycket idioter under alla 16 år jag spelat online. Tjejer vågade inte avslöja att de var tjejer på grund av alla "förslag" osv de fick direkt i chatten. Det tycker jag faktiskt har blivit bättre eftersom fler tjejer spelar och de har visat att de är lika bra på det som dessa spolingar.

Det BEHÖVS ingen gubbklubb för att ha kul i spel, men om du vill diskutera andra fritidsintressen osv med de i clanen/guilden och eventuellt umgås Inrl kanske det vore befogat.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Gubbklubben hade en av de bästa CS GO servrarna....men sen bytte de till BF4 och blev helt ointressant.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Vet inte om det blivit värre eller inte eftersom jag inte spelar cs eller moba-spel. Men attityden är en stor anledning till att jag inte spelar moba-spel alls.
Kanske är lika illa på xbox och PS.

Friskyttarna är ett bra gäng med många äldre spelare och dom är aktiva i många olika spel.

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Medlem

Beror nog på vilka spel man kör..

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Larviga saker som många klaner kan ine hålla vissa saker. Skulle bara räcka en regel man är trevlig.Jag tänker kanske finns flera som har upplevt och känner igen sig själva .Bara att våga öppna sig om detta.Om det skulle gälla dina barn i relation. Då brukar man inte göra på det visst stänger ut folk och internet hjälp till att frysa ut folk av hur vi uppfattar varandra.Det märks mera i team lag också.Glömmer det är ett spel.Det är inte på högsta alvar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Är dyslektiker
asus p4c800 E delux Intel 478 3.2GHzPrescott Hyper48 cup kylare Hitachi hårdisk250gb Crucial PC4000 BallistiX & Tr 500 mhz 1500 mb His 850 agp 540/1180 OCZ 700 watt Thermaltake Kandalf Super Tower Xaser VA9000BWS Plextor 716A IDE Samsung TS H352A