Skänkes: Antec PSU + 8portars 100MBps-switch

Permalänk
Moderator

Skänkes: Antec PSU + 8portars 100MBps-switch

Hej!

Skänkesrensningen fortsätter!
Allt möjligt från yogamatta och glas till datorer och komponenter har skänkts bort men några få saker återstår för tillfället och innan de hamnar på tippen gör jag en koll igen.

Väljer själv vem jag skänker till osv även om det troligen blir först till kvarn och hämtning prioriteras. All elektronik "fungerade senast" om inget annat anges, lämnar inga garantier.

  • PSU: Antec SmartPower SP-450 450W 20/24-pin +4pin. Bootat datorer med det och verkar fungera som det ska men inte testat belasta särskilt hårt.
    Kan nog användas till det mesta men kan behöva några kabeladapters t.ex. molex till PCI-E, nätagget har 1st egen 6-pin PCI-E. Den är utrustad med 80mm-fläkt både på bak- och framsidan för genomströmning.

    Specs på en någorlunda trasig sida kan ses här:
    http://www.antec.com/global/product.php/?Type=Mg==&id=Njgz

  • CNET-Switch 100MBps 8 portar. Har haft 3-4 st av samma/liknande modell (några med färre portar), aldrig upplevt något strul och tuffat på i en hel drös år. Kör själv GBit så har blivit över.

Finns i Sollentuna, norra Stockholm. Kan eventuellt skickas mot frakt i förskott men det går på lägre prio.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Tja, kan gärna hämta PSU:n imorgon eller under veckan.

MVH
Taqui

Permalänk
Medlem

Tjena, är sugen på PSU:n. Bor i Sollentuna också.

Bud raderat. // MOD
Permalänk
Moderator
Skrivet av Bunibun:

Tjena, är sugen på PSU:n. Bor i Sollentuna också.

Hej!

Då detta är en skänkesannons så är bud inte tillåtet, rensade därför ditt inlägg.
taquiyt står först på kö att hämta den idag, återkommer om något skulle ändras.

Mvh

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Hej!

Då detta är en skänkesannons så är bud inte tillåtet, rensade därför ditt inlägg.
taquiyt står först på kö att hämta den idag, återkommer om något skulle ändras.

Mvh

Oj, förlåt! Hör av dig ifall den blir kvar idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Tjena,
Antar att det är lite sent nu, men ställer mig i kö i alla fall, kan hämta i sollentuna

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Moderator
Skrivet av Bunibun:

Oj, förlåt! Hör av dig ifall den blir kvar idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Grilljohan:

Tjena,
Antar att det är lite sent nu, men ställer mig i kö i alla fall, kan hämta i sollentuna

taquiyt har varit förbi och hämtat den nu, tyvärr för eran del. Nästa gång!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av switchen. Kan nog inte annordna upplockning, så det blir att skicka frakt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har du fler switchar? Hade varit najs till LAN

Visa signatur

Räkna ut hur kraftigt nätaggregat du behöver på OuterVision Power Supply Calculator. 500W räcker för de allra flesta vanliga system. Seasonic är bäst. ;) – Elektrostatisk urladdning är ett verkligt problem.
"People who are serious about software should make their own hardware" – Alan Kay
Bojkotta maffian

Permalänk
Moderator
Skrivet av GilbertG:

Har du fler switchar? Hade varit najs till LAN

Jag tror att jag gjort av med alla jag inte använder nu tyvärr, men skulle något dyka upp så hojtar jag till!

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.