Permalänk

Eizo FlexScan HD2441W

Har köpt ny skärm, den gamla trotjänaren från 2008 som fått köra mycket photoshop och sena kvällar med civ 5 får nu chansen att göra någon annan glad!

Den har ett par år på nacken, men inga problem med bild eller pixlar. Skärmen finns i Västerås och skänkes till den som känner för att hämta upp den!

Specs:
24" Eizo skärm med S-PVA panel
1920 x 1200

Ingångar:
DVI
2 x HDMI
Analog
Även USB2 hub

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

ja synd man bor nere i Malmö vid sådana tillfällen...

Visa signatur

Merlin

Permalänk
Medlem

Grym annons

Jag tar den gärna om ingen annan är före mig. Kan hämta i helgen om det passar dig.

Permalänk
Entusiast

Wow, extremt generöst av dig!
Man hittar ju knappast en bättre skärm helt ny för 1000kr om man säger så.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

jag tar den gärna idag kan stå för frakten

Permalänk
Medlem

Om det är så att Grillkorven gärna skickar, då betalar jag helt klart med fast det står att man skall hämta upp den.
Bara trevligt att det finns snälla människor kvar, jag har skänkt säkerligen ett 10-tal datorer i år utan större reklam men bara en snubbe var trevlig att köpa mig en whiskeyflaska...så det var trevligt så den står på hyllan i väntan på en saftig dag haha

Visa signatur

Merlin

Permalänk
Skrivet av Iksu:

Grym annons

Jag tar den gärna om ingen annan är före mig. Kan hämta i helgen om det passar dig.

Tjena, hade uppe en vanlig annons först men den hade efter någon vecka inga kommentarer alls så jag tänkte att det inte var något stort intresse för begagnade skärmar, den är ju trots allt ganska gammal.

Hur som så kör jag på skänkes och eftersom Iksu var först så kör vi på det Jag skickar PM med adress!

Permalänk
Medlem

Jag skrev pm 22.19 och frågade om jag kunde hämta skärmen tämligen omgående. Några minuter efter han i Malmö var jag iof men Iksu skrev här först 22.33?
Fast Iksu kanske skrev pm innan även det inte känns så troligt sett till hur hen skrev och isåfall dröjde en kvart med att posta i tråden men men. Sånt e livet.. Men var ju uppenbarligen inte först till kvarn vilket enligt mig iaf är en mindre oskriven regel vid skänkes.

Ha de gott.