Diablo 3 - Gift of Ramaladni

Permalänk
Medlem

Diablo 3 - Gift of Ramaladni

Jag fick just gåvan, och jag undrar om jag skulle använda den på mitt nuvarande vapen (Ancient the Zweihander), eller vänta tills jag får ett riktigt end-game set weapon.
Här är min smått pinsamma trollkarl:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Oldskool-2890/hero/7743636...

Permalänk
Medlem

Vänta, titta på diablofans.com vad för vapen du behöver till ditt build och sedan när du har det vapnet använd det..
Annars fixar du socket genom enchant

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swedman18:

Vänta, titta på diablofans.com vad för vapen du behöver till ditt build och sedan när du har det vapnet använd det..
Annars fixar du socket genom enchant

Bra råd!
Lol, efter att ha använt samma vapen bra länge, så hittade jag just en wand artifact med exakt rätt affix för min build, så jag sparar den tills jag känner mig säker, eller hittat en till.

Permalänk
Medlem

Gifts är mycket vanliga, men ja du lär hitta ett vapen som passar builden först.
Mycket enkelt genom kuben, bara uppgradera gula.
2hander är t.ex aldrig bra på wizard.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem

Hade som dom andra säger väntat till ett bättre vapen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Gifts är mycket vanliga

Beror på vem du frågar
Nu lirar jag inte den här säsongen men kollar man på föregående så hittade jag själv flera st och hade några över, men polarn jag lirade med till p800 eller vart vi nu slutade spela hittade inte en enda gift under säsongen utan fick hålla till godo med de jag kände att jag kunde klara mig utan.

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TiasE:

Beror på vem du frågar
Nu lirar jag inte den här säsongen men kollar man på föregående så hittade jag själv flera st och hade några över, men polarn jag lirade med till p800 eller vart vi nu slutade spela hittade inte en enda gift under säsongen utan fick hålla till godo med de jag kände att jag kunde klara mig utan.

Idk, hittade 130~ på s5 (kring 500h played).
Redan hittat kring 100st på s6 och har <300h played. Fick fan fem st igår på 30 GRs.

Varje säsong sen gift kom har jag hittat flera redan första kvällen, samma med de jag spelar med.

Har dock nästan aldrig dötid när jag spelar, kan köra t.ex t10 rifts i 2-3h utan ens en min paus (direkt ut och stänga riften sen öppna ny direkt det går). Så tar en 20 rifts i timmen, ger fort massvis med loot

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

Idk, hittade 130~ på s5 (kring 500h played).
Redan hittat kring 100st på s6 och har <300h played. Fick fan fem st igår på 30 GRs.

Varje säsong sen gift kom har jag hittat flera redan första kvällen, samma med de jag spelar med.

Har dock nästan aldrig dötid när jag spelar, kan köra t.ex t10 rifts i 2-3h utan ens en min paus (direkt ut och stänga riften sen öppna ny direkt det går). Så tar en 20 rifts i timmen, ger fort massvis med loot

Hittade min första kring paragon500 sist jag spela för 2 seasons sen och då hade nog alla kompisar hittat minst ett par redan.