Permalänk

Hur är den är Setupen?

Hej har en dator setup som jag kanske ska köpa och undrar hur bra den är. Han Har bara haft igång den en gång för att kolla så att fläktar och allt funkar. Men har inget operativ system:/. Är det en bra setup för 1080 gaming?

Permalänk
Inaktiv

Själv hade jag bytt prollen mot en i5 eller i7. Sen hade jag valt ett kraftigare nätagg om man ska klocka cpun någorlunda samt driva övrig hårdvara.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Olsenstenen:

Hej har en dator setup som jag kanske ska köpa och undrar hur bra den är. Han Har bara haft igång den en gång för att kolla så att fläktar och allt funkar. Men har inget operativ system:/. Är det en bra setup för 1080 gaming?https://cdn.blocket.com/static/0/original/36/3608844632.jpg

Den är helt okej ! Allting beror på för vilket pris du får den och vilka spel du ska spela ^^

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk

@andra94: Han ska 4k för den bara för att den inte har något operativsystem. O spelen jag kommer spela blir väll typ cs go, far cry 4, Gta V, Många open world spel.

Permalänk

@anon226320: aa blir att jag köper en i7 efter tag om jag köper datorn

Permalänk

Men är det ett bra grafikkort överlag?

Skickades från m.sweclockers.com