Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005

Asus z170i pro gaming - monoblock

Hej!

Har letat som en galning efter monoblock till just det moderkortet men hittar inget.. Såg knappt monoblocks för mitx överhuvudtaget..

Är det någon som vet vart jag kan få tag på ett? Eller det kanske inte finns alls helt enkelt?

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Dec 2012

utbudet för block till mobo är ganska glest må jag säga... maila ek och hör om dom kan styra upp det?

CPU: Intel i7 5820k @ 4.5Ghz || Mem: 32GB Corsair vengeance 3000mhz || Mobo: Asus x99 Strix || GPU: Asus Geforce GTX1070 strix DC3 || SSD: Samsung 850PRO 1TB || OS: Windows 10 || Monitor: Dell 43" 4K P4317Q

Citera om du vill ha svar :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av pellski87:

utbudet för block till mobo är ganska glest må jag säga... maila ek och hör om dom kan styra upp det?

Haha kul att du nämnde just ek xD har redan skickat mail och deras svar var bara nej vi har inget och har inga planer på det, och inte heller passar andra mitx monoblock (frågade även det).

Mvh

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Piteå
Registrerad
Dec 2012
Skrivet av criscros:

Haha kul att du nämnde just ek xD har redan skickat mail och deras svar var bara nej vi har inget och har inga planer på det, och inte heller passar andra mitx monoblock (frågade även det).

Mvh

De var ju sämst tror att man kan skicka in korten till dom så gör dom custom block till det... graffakort iaf... men det lär ju kosta mer än det smakar

CPU: Intel i7 5820k @ 4.5Ghz || Mem: 32GB Corsair vengeance 3000mhz || Mobo: Asus x99 Strix || GPU: Asus Geforce GTX1070 strix DC3 || SSD: Samsung 850PRO 1TB || OS: Windows 10 || Monitor: Dell 43" 4K P4317Q

Citera om du vill ha svar :)

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2005
Skrivet av pellski87:

De var ju sämst tror att man kan skicka in korten till dom så gör dom custom block till det... graffakort iaf... men det lär ju kosta mer än det smakar

ja det lär ju inte vara värt haha:P