Permalänk
Medlem

safe in cloud sync

finns det någon möjlighet att synka safe in cloud med spideroak? ser att det inte finns med som ett alternativ, och dom alternativen som finns är ju inte jätteroliga.

Permalänk
Medlem

Kort sagt, nej. Om du har någon WebDAV-tjänst, så kan du använda den istället för de molnbaserade alternativen.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

@Airikr: jag är inte så jättekunnig när det kommer till sånt här. för mig är det inte viktigt att använda just spideroak, för mig är det viktiga att jag lätt kan göra en säker backup på mina lösenord och liknande. har inte velat skaffa liknande program SiC tidigare, då jag varit skeptisk till säkerheten, men nu känner jag att det är dags. har du några förslag?

Permalänk
Medlem

@hye
Då databasfilen innehåller krypterad data, så kan du egentligen lagra den vart som helst. NSA kommer inte kunna se dina lösenord. Jag har testat andra lösenordshanteringsprogram, men endast Safe in Cloud uppfyller mina krav och jag kände mig nedgraderad, när jag testade bland annat KeePass och LastPass. Du behöver inte vara orolig gällande säkerheten. Var bara lugn och njut av programmet

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem