Alfred verktygsprogram för Mac, finns det något bättre?

Permalänk

Alfred verktygsprogram för Mac, finns det något bättre?

Någon annan som använts sig av Alfred till sin Mac tycker det är ett riktigt bra program om man vill hitta saker på datorn.
Eller finns det något liknande program som är bättre ??

Permalänk
Medlem

Jag använde Alfred, tycker det är ett riktigt bra program!

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Vem i hela världen döper sitt program till "Alfred"?

låter kul för oss svenskar iallafall

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Vem i hela världen döper sitt program till "Alfred"?

låter kul för oss svenskar iallafall

Driftar ett system som heter "Gandalf" Sug på den!

Permalänk
Medlem

@DozeN: Det är från en film där en galen uppfinnare uppfinner en radiostyrd hatt som har all information i världen. Kan dock inte komma på vilken film det är ifrån, har retat mig galen på det nu i en kvart...

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Vem i hela världen döper sitt program till "Alfred"?

Får mig att tänka på dem gångerna jag har skrivit en Asset Manager och följer min egna förkortnings regel för värden...

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Hedersmedlem

@andersaxe99 *Rubrik förtydligad (§3.1 )*

Tänk på att en beskrivande rubrik ger bättre svar och ett mer lättnavigerat forum.
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Jag brukade använda Alfred, men eftersom jag i princip bara söker efter program så använder jag numera det inbyggda Spotlight istället.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.