Permalänk

flimrande skärm

Har en bärbar dator som skärmen flimrar. Men kör jag på en extern skärm så flimrar bara datorns skärm men inte externa någon anning vad det kan vara

Permalänk
Medlem

@jimmyboy79: Glapp?

Hur gammal är datorn? Är den yngre än tre år, ej misshandlad och i övrigt gott skicka så kontakta säljaren.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk

Datorn är ca 4 månader värkar som glapp.. kommer kontakta säljaren tack för snabbt svar

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@jimmyboy79: Om datorn är mindre än sex månader gammal anses felet utsprungit och bevisbördan faller på säljaren. Så har du inte misshandlat din dator är det service som är vad som vanligen ligger närmast till hands.

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av jimmyboy79:

Har en bärbar dator som skärmen flimrar. Men kör jag på en extern skärm så flimrar bara datorns skärm men inte externa någon anning vad det kan vara

Det är 100% normalt och omöjligt att ha som anledning till reklamation då nya WLED skärmar flimrar om de inte specifikt har anti-flimmer funktion.