Permalänk
Medlem

QPAD Handledsstöd

Hej!
Eftersom det har tagit nu över 3 månader sedan jag köpte mitt MK70 för QPAD att få in nya handledsstöd så vill jag bara kolla om det är någon som har något MK50/70/80/85 liggandes alternativt vet vart man får tag på ett sånt handledsstöd på¨annat håll?

Mvh

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av rewoX:

Hej!
Eftersom det har tagit nu över 3 månader sedan jag köpte mitt MK70 för QPAD att få in nya handledsstöd så vill jag bara kolla om det är någon som har något MK50/70/80/85 liggandes alternativt vet vart man får tag på ett sånt handledsstöd på¨annat håll?

Mvh

Annars så finns ju detta

Handledsstöd i trä av Laine

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av rewoX:

Hej!
Eftersom det har tagit nu över 3 månader sedan jag köpte mitt MK70 för QPAD att få in nya handledsstöd så vill jag bara kolla om det är någon som har något MK50/70/80/85 liggandes alternativt vet vart man får tag på ett sånt handledsstöd på¨annat håll?

Mvh

Jag är också ute efter ett till mitt MK50, spillde aceton på det... Ytan blir rynkig när man gör det om någon undrar.
Mailade QPAD om att beställa handledsstöd, men fick aldrig nåt svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tommy:

Jag är också ute efter ett till mitt MK50, spillde aceton på det... Ytan blir rynkig när man gör det om någon undrar.
Mailade QPAD om att beställa handledsstöd, men fick aldrig nåt svar.

Mailade dom jag med och hade en mailkonversation i början på maj typ, dom lovade vid 2 tillfällen att de skulle få in nya inom 2 veckor (då), men har aldrig dykt upp något, nu helt plötsligt så går det inte att kontakta dom längre på deras mail, får autosvar om att den inte finns längre.

Funderar på att sälja tangentbordet och köpa annat märke, dålig service.

EDIT: Är ute efter ett tangentbord utan massa "lulul", gärna att det lyser blått av tangenterna, eller att man kan ställa in det samt så ska det vara Cherry MX RED brytare, med då givetvis ett handledsstöd denna gång.

Köpte MK70n eftersom den tilltalade mig mest i Qpad serien samt att jag har en Qpad mus + musmatta, så ville matcha in lite i "Temat".
Men den levererades utan handledsstöd så tänkte köpa det separat via deras sida för 79kr... men dom har inte fått in några nya handledsstöd, "pga" strul från nån leverantör/tillverkare...

Visa signatur