Permalänk

i7-6700k

Önskar köpa en i7-6700k

Krav är att du skickar senast 48h efter köpet.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Dustin, Webhallen, Komplett?
Tror inte det för finns många som vill sälja sina 6700K "billigt"

Permalänk

@Boffster:

Pratar inte om att det måste vara billigt.

Men finns det begagnat så föredrar jag detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joel.wedberg:

@Boffster:

Pratar inte om att det måste vara billigt.

Men finns det begagnat så föredrar jag detta.

Gå på NetonNet dem bruka ha begandad som folk inte har löst ut eller ångrad köpet, eller fått tillbaka det på garanti och repeterad produkten så dem säljer de som fyndvara du behåller samma garanti och det med priset dumpas.

Dock hade dem inga fyndvaror just för stunden på processorn, köpte en Fyndvara från NetOnNet tidigare skulle kosta 2000:- köpt den för 1500:- och dem hade bara öppnad kartongen.

Skulle hellre leta efter fyndvara om du är ute efter begandat, dessutom har du din garanti period kvar och kan då dumpad priser.

Vet Webhallen kör med Fyndvara också

Permalänk

@UMJ:
Helt medveten om hur pass bra dessa fyndvara är.
För mig ett superbt alternativ men som du säger så finns det inget i dagsläget hos dem.

NetOnNet är en butik jag håller varmt om hjärtat då de hjälpt mig otaliga gånger.
Så naturligtvis nu när det lutar mot nyköp så hamnar det hos dem även om de inte är billigast på just denna produkt.

Permalänk
Medlem

Det suger ju att den gått upp en femhundring på typ en månad. Iofs har du ju återbetalning om man samtidigt köper mb.

Visa signatur

1:MSI Z170A G M5| I7-6700K @ 4.7Ghz | CV 4x8GB LPX DDR4 3000 | NH-D15S | FD N R2 650W | FD R5 White | GTX780Ti
2:P8Z68-V PRO/GEN3 | I7-2700K @ 4.6Ghz | XMS3 DDR3 16GB 1600 | NH-D15S | GTX 770 | FD R3 White | Benq XL2720T
3:GA-Z77-D3H | i5-3570K @ X.XGhz | Corsair DDR3 16GB 1600 | GTX 660 Ti DCUII TOP | Benq G2420HD
4:Intel S5500BC | 2x Xeon X5650 | 32GB ECC | Samsung 850 EVO 500GB | 2x Hyper 212 EVO | TX750 V2 | CM Stacker 32TB
5:HTPC | Nvidia Shield TV 16GB (P2897) | ZOTAC ZBOX Nano AQ01 | 8GB DDR3 | A1200 72MB Blizzard 1230IV+SCSI-Kit

Permalänk
Medlem
Skrivet av joel.wedberg:

@UMJ:
Helt medveten om hur pass bra dessa fyndvara är.
För mig ett superbt alternativ men som du säger så finns det inget i dagsläget hos dem.

NetOnNet är en butik jag håller varmt om hjärtat då de hjälpt mig otaliga gånger.
Så naturligtvis nu när det lutar mot nyköp så hamnar det hos dem även om de inte är billigast på just denna produkt.

Jag tar mina få köp från Inet och NetOnNet har funkat bra, men kolla Amazon.de

Det har 3 st från €220,00 det motsvarar 2 221 SEK Så det är lite över 1000 spänn billigare än Prisjakt.

Tyskland är inom EU så du behöver inte ens betala någon import eller import moms, och det bjuder dessutom alltid på Moms normalt sätt Amazon och frakten bruka inte vara allt för dyr.

Permalänk

@UMJ:
Svara gärna med länk då jag inte hittar dem, vore ju super ifall det funkat!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av joel.wedberg:

@UMJ:
Svara gärna med länk då jag inte hittar dem, vore ju super ifall det funkat!

Det hade bara varit och söka på 6700k på Amazon.de dock har dem inga offert kvar såg jag på billig peng.

Dem går some used när dem är tillbaka levrad eller 2 part säljer dem via amazon har man bara lite kontroll dagligen så kan man fynda ganska bra på Amazon, och man ändå håller Amazon höga standard av garantier.

Permalänk

@UMJ:

Länkarna tidigare i inlägget var till en kille som hade noll omdöme, lite väl risky för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av joel.wedberg:

@UMJ:

Länkarna tidigare i inlägget var till en kille som hade noll omdöme, lite väl risky för mig

Det är ju bara göra negativ omdöme och kontakta amazon så lär du få pengarna tillbaka utan tvivel.

Amazon tillåter inte negativ kundomdöme, fan jag har klagat på 1 dag försenad leverans så dem betalade tillbaka över $300 och fick behålla varan och önskade mig åter igen som kund i fortsättningen.