Sökes: Nytt Dator/Gamingbord i minimal lägenhet

Permalänk
Medlem

Sökes: Nytt Dator/Gamingbord i minimal lägenhet

Hej på er

Jag söker ett nytt skriv/datorbord till min 25 m2 lägenhet.

Nuvarande lösning:
Mitt nuvarande är bredd 110 cm, djup 60 cm och höjd 72 cm och jag vill gärna ha ett något mindre och framförallt smartare.
Stationär pc till vänster PÅ bordet, skärm 27 tum dikt an på vänster sida
Tangentbord och mus mitt på så klart.

Önskemål:
Att lätt komma åt datorn, Av och På, USB kontakter tex.
Gärna smart lösning på kablar
Lådor inget krav
EJ utdragbar skiva för tangentbord, jag vilar med handled på bordet och armstöden på stolen
Pris inte oviktigt men kvalitet och smart lösning är jag beredd att betala för.
(Skall byta stol i framtiden)

Frågor
Min nuvarande låda till datorn är 40 cm djup, 38 cm hög och 21 cm bred
Blivande 40 cm djup, 23 cm bred och 45 cm hög (Phanteks Enthoo Evolve )
Oj jo en 27 tums ny asus skärm också (Asus 27 tum )
Och det vore just om jag kunde få den under skrivbordet men ändå åtkomlig men INTE stående direkt på golvet, så att jag får mer skrivbords yta.

Jag är sjukt o-händig gällande att snickra även om man säker kan köpa ben och en valfri skiva, men alla bra svar är välkomna.

Tack för uppmärksamheten

Permalänk
Medlem

Jag kör på en sån här, det gick in i min lilla lägenhet så det borde gå in i din. För kabeldragning skruvade jag fast en liten näthylla under och drog kablarna längs med.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S99133614/#/S69929...

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Captain_Spock:

Jag kör på en sån här, det gick in i min lilla lägenhet så det borde gå in i din. För kabeldragning skruvade jag fast en liten näthylla under och drog kablarna längs med.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S99133614/#/S69929...

Det där verkar inte alls så dumt, ser att det finns mindre av samma modell som skulle kunna passa, tack för tipset!

Andra får hemskt gärna komma med fler tips.