Permalänk
Medlem

ThaSilverzz CSGO team

Hejsan nyss startat ett lag som heter ThaSilverzz men behöver medlemmar

För er som vill gå med är det bara att skicka ansökan nedan eller lägga till mig på steam STEAM NAMN:TeXxZz, Ni får gärna förklara varför ni addade mig så jag inte tar bort er. Ålder spelar ingen roll då jag anser att alla borde få spela! Anledningen till att laget heter ThaSilverzz är inte för att bara silver spelare är med utan för att jag tyckte det var ett snyggt namn, dock är jag själv silver till mitt försvar så derankade jag från guld för att jag tog uppehåll. Lag bild och en egen ts kanal är på gång, hoppas vi ses grabbar och flickor!

Ses i laget förhoppningsvis! //TeXxZz

Ps: Vill ni snacka hoppa bara in i Pangafett.se scrolla ner och leta efter ThaSilverzz skriv då in Tjena, så får ni era frågor besvarade, har ni inga frågor kan vi bara snacka allmänt skit!

Permalänk

@TeXxZz: Snyggt namn

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antonheeh:

Det är fint, innan jag skickar in min ansökan skulle jag dock vilja veta hur det är tänkt att det ska uttalas, lixom när man sitter med voicecom osv?

Permalänk
Medlem

@flexm: Jaru när jag har tillgång till datorn ska jag skicka en ts kanal till dit! 😊

Permalänk
Medlem

@Antonheeh: Haha du har också ett fint namn Anton! Kanske det blir två Anton i laget eller?

Permalänk

@TeXxZz: Om ni alla har 2100 elo på faceit så kanske

Permalänk
Medlem

Ålder? Pendlar mellan LEM/Supreme just nu, lite väl högt mot era ranker kanske. Hör gärna av er när ni utvecklats lite, speciellt om ni är lite yngre Då är det kanske intressant.

Namnet var jag dock inget fan av

Permalänk
Medlem

@DozeN: Lem/Supreme är nog lite för högt och absolut så kan jag kontakta dig ifall vi utvecklas mer. Ålder: 12,5 men ändå mogen för åldern. Är det TeXxZz eller Anton du inte är ett fan av eller?

Permalänk
Medlem

@Antonheeh: Har inte faceit så vet inte vad du snackar om Försökte köra det men verkade krångligt med hemsidan och allt, Håller mig nog till Matchmaking!

Permalänk
Medlem
Skrivet av TeXxZz:

@Antonheeh: Har inte faceit så vet inte vad du snackar om Försökte köra det men verkade krångligt med hemsidan och allt, Håller mig nog till Matchmaking!

Låter som en bra grund, lycka till!

Tycker annars du hellre ska gå med i ett community och bli bättre och sen skapa lag hellre än att skapa ett lag nu

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk

Är väl åldersgräns i turneringarna, så ålder spelar visst roll
Måste väl vara 15 för att få delta i turneringar i Europa?

Men jag är intresserad.

Jag nickar zZm0nst3rSl4y3RzZzxXx2c00l4sch00lzzZx

Det uttalas som "hest" typ, fast med lite extra betoning på "z".

Permalänk
Medlem

@TeXxZz: Tror han menade lagnamnet, inte ditt nick

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Captain_Spock:

@TeXxZz: Tror han menade lagnamnet, inte ditt nick

Förstod det när jag kollade närmare på det!

Är på semester just nu men ska försöka kika lite mer på allas kommentarer när jag kommer hem! 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Captain_Spock:

Låter som en bra grund, lycka till!

Tycker annars du hellre ska gå med i ett community och bli bättre och sen skapa lag hellre än att skapa ett lag nu

Min plan är egentligen att bara fixa ihop ett härligt lag som man kan spela med sen får man ta det som det kommer! 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@TeXxZz: Adda mig! xX_DrAg0Nk1LL3ReLitE1337_Xx

Permalänk
Medlem

@TeXxZz: Respekt för att du försöker, men för dig är det enklare och mer värt att gå med i ett community. Ingen kommer lyssna på någon runt silver/guld just för att du är såpass ny till spelet. Det är bättre för dig att gå med i ett community, lyssna på de som är där och lära dig och bli bättre, sen göra ett lag om ett år eller ngt sånt när du börjar kunna mer om spelet.

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Captain_Spock:

@TeXxZz: Respekt för att du försöker, men för dig är det enklare och mer värt att gå med i ett community. Ingen kommer lyssna på någon runt silver/guld just för att du är såpass ny till spelet. Det är bättre för dig att gå med i ett community, lyssna på de som är där och lära dig och bli bättre, sen göra ett lag om ett år eller ngt sånt när du börjar kunna mer om spelet.

Nu har det nog blivit missförstånd här, Jag har haft spelet i cirka 1,5 år. Kanske jag var otydlig med vissa saker därför är det härligt att ni frågar saker!😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antonheeh:

@TeXxZz: Adda mig! xX_DrAg0Nk1LL3ReLitE1337_Xx

Ska göra det så fort jag har tillgång till datorn!😂☺

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av TeXxZz:

Nu har det nog blivit missförstånd här, Jag har haft spelet i cirka 1,5 år. Kanske jag var otydlig med vissa saker därför är det härligt att ni frågar saker!😊

Skickades från m.sweclockers.com

Bara för man ägt eller spelat ett spel en längre tid, betyder det inte att man är bra på det

Har du spelat i 1,5år lite varje vecka och inte är över typ mg dock så får ni nog köra lite aim träning och taktik...

Permalänk
Medlem

@TeXxZz: Jag har ägt spelet i lite mer än 3 år, ca 3000 hr. Jag känner mig inte mogen än för att skapa ett lag och spela seriöst utan jag försöker lära mig spelet helt och hållet. Bara för att du har haft spelet länge betyder inte att du är bra på det.

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77X-UP7 | i7 3770K 3.5 GHz | Crucial Ballistix Elite DDR3 1600 MHz 4x4 GB | Crucial M500 240GB SSD | Seagate Desktop 3TB 7200rpm 64MB | Corsair H80i | Gigabyte GTX 970 Windforce G1 Gaming 4GB SLI | BitFenix Ronin | Be-Quiet Dark Power Pro 10 750 W | Asus Xonar Essence STX
Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem

Låt grabben vara, om han vill starta upp ett lag med kompisar så låt honom.

Min rekommendation är dock som @Captain_Spock att du/ni ska lära er spelet innan ni försöker er på att lira seriöst på något sätt. Kolla på många proffsmatcher, lär er att röra er, skjuta, smokes och flashes osv.

Meriter: Lirat CS sedan 2002 - 2003, lirat i lag senaste två åren, finalplats på DH Byoc i år.

Visa signatur

CPU:AMD 7950X3D UV (Noctua NH-D15) GPU: Powercolor 7900XTX Red Devil UV MINNE:32gb 6000mhz CL 32-36-36-72 MODERKORT:ASUS x670e PRIME NÄTAGG:Gigabyte 1000w SSD: Samung 980 PRO 2TB m.2, SK hynix PC401 512gb m.2, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung SM871b 512GB, Samsung 830 256GB, Samsung 840 PRO 256GB CHASSI: Fractal Design Define R5 Titanium LJUDKORT: Creative Sound Blaster X4 HÖRLURAR: Beyerdynamics MMX300 V2OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av DozeN:

Ålder? Pendlar mellan LEM/Supreme just nu, lite väl högt mot era ranker kanske. Hör gärna av er när ni utvecklats lite, speciellt om ni är lite yngre Då är det kanske intressant.

Namnet var jag dock inget fan av

Snygg revirpinknings-kommentar

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Snygg revirpinknings-kommentar

Skickades från m.sweclockers.com

Ursäkta? Har letar men haft svårt och hitta lag i min ålder som är hyfsade och vill spela seriöst? Därmed sa jag att när de utvecklas lite så får de gärna höra av sig.

Om du menade att jag skrev inlägget för att skryta så är det inte fallet. Inte ens global är något att skryta med då rankerna knappt betyder något längre... Har mött dmgs som är bättre än många globals.