Kit: GA-Z97-HD3 + Intel 4670K + 8GB Corsair Vengeance.

Permalänk
Medlem

Kit: GA-Z97-HD3 + Intel 4670K + 8GB Corsair Vengeance.

Moderkort: GA-Z97-HD3 - Socket 1150 LGA. Köpt på Inet ca. 2 år sedan. Aldrig krånglat. Enda notisen är att plastfästet på ena sidan en RAM-plats är av. Så här ser den ut (ej min bräda). Du kan fortfarande ha RAM-minnen i den slotten utan att det sitter löst eller påverkar funktionalitet.

Processor: Intel 4670K 3.40GHz köptes i samband med moderkortet. Installerades av Inet.

Processorn är klockvänlig och har klockats till 4.2GHz utan problem. Jag har aldrig dragit vcore över 1.3V, utan mest pushat den med stock voltages för att behålla livslängden på den. Den har sällan nått över 60º. Ca. 30 idle, 50 load.

RAM: DDR3 Corsair Vengeance 1600MHz. 2x4GB = 8GB.

Allt testat & fungerande senast idag!

Kan sälja moderkortet separat, men för att jag ska vilja bli av med CPU krävs att det att jag har köpare till resten.Finns på Kungsholmen, kan eventuellt skickas.

Det här är en perfekt uppgradering för någon som sitter på en äldre socket, men som vill spara pengar och inte lägga ut på Skylake plattformen där fördelarna är ganska marginella..

Säljes p.g.a. byte till annat moderkort som stödjer bättre fläktreglage (typ ASUS Fan Expert 3) och fler ingångar för PWM fläktar. Jag vill mest köpa nytt moderkort 1150 (och därmed behålla CPU/RAM) men blir jag av med allt kan jag lika gärna uppgradera liksom.

BUD välkomnas!

Läs hela annonsen här

Permalänk

200kr på ram!

Permalänk
Medlem

@Harddrive:
Är intresserad av CPU. Kan hämta på Kungsholmen också för smidig affär. Men vi får se om du får någon som är intresserad av moderkortet också!

Permalänk
Avstängd

Bjuder 1500+frakt för hela paketet

Permalänk

Bjuder 1600kr + frakt(eller hämtning) för allt

Visa signatur

Intel I7 8700K/Asus Z390F/ASUS ROG 2070 Super/Phanteks P600S/Corsair Virtuoso/ASUS ROG Swift PG289Q

Permalänk
Avstängd

2000+frakt för allt

Permalänk
Medlem

EDIT: Budet tillbakadraget. Ledsen för detta, det var ett missförstånd.

Permalänk
Medlem

Oj, såg inte att jag hade fått så många bud redan! Jag är just nu bortrest men åter den 31:a. När jag är tillbaka kommer jag ta kontakt med folk. Hoppas få in ett bud på endast moderkortet för att öppna upp mina alternativ lite, men självklart är jag öppen för att bli av med allt.
Hörs snart!

Permalänk
Avstängd

Åter tar bud på 2000+frakt.

Permalänk
Medlem

Inga fler bud? *Bump*

Permalänk
Medlem

Vad är högsta budet just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av taquiyt:

Vad är högsta budet just nu?

1600 kr

Vill helst ha 2000:- för allt, eller 500:- för moderkortet (eftersom det är den jag vill byta ut)

Permalänk
Medlem

Finns grejorna kvar?

Du svarar inte på pm

Mvh