Spel rekommendationer?

Permalänk

Spel rekommendationer?

Tjena. Nyligen gått över till ps4 (har dock boxen kvar)
Tänkte kolla lite vad det spelas online? Det står mellan division eller overwatch.

Rekommendera gärna grymma story spel om ni har några så jag kan hålla mig vaken när jag jobbar natt.
Lirar just nu uncharted 4. Last of us klarat med ofc.

Hur ligger de till på mmo fronten? Ffxiv?
Helt enkelt vilka spel är ett måste på ps4?

Permalänk

Lirar just nu eso och overwatch. Väntar på no mans sky. Story hmm..gta v, witcher 3, fallout 4 fast de kan du ju kört på boxen. Tlou och uncharted som du säger är de enda exklusiva som kommer upp. Bloodborne ska ju vara ett bra exklusivt spel, har det men inte blivit att jag spelat.

Permalänk
Medlem

Heavy Rain sägs vara bra, dock inte testat skälv. Men det finns på sommar rean nu i alla fall
journey sägs också vara bra men inte testat det häller. Men det finns på total digital rean nu i alla fall
Firewatch sägs också vara bra men inte testat det häller. Men det finns på total digital rean nu i alla fall den med
Gone Home Det har jag faktiskt men inte testat det häller. Men det finns på total digital rean nu i alla fall den med

Så kolla igenom reorna, vem vet du kanske hittar något

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk

Det självklara och hypade No man's sky.

Permalänk
Medlem

FO4, Paragon (nytt gratis alpha MOBA, verkar intressant) och overwatch.

Permalänk
Medlem

Gillar du storydrivna spel så kan jag absolut rekommendera The Wolf Among Us, The Walking Dead Season 1 samt The Walking Dead Season 2 från Telltale Games. Jädrar vad bra de var!

Visa signatur

Citera för svar!

CPU: i9-9900K + Be Quiet! Dark Rock Pro 3. Moderkort: ASUS ROG Z390-F. Minnen: Corsair Vengeance DDR4 2x8GB 3000MHz. GPU: GigaByte RTX 3080 Gaming OC. SSD: Corsair MP510 500GB. HDD: WD Blue 3TB Nätagg: EVGA SuperNova G2 850W. Chassi: Corsair 4000D Airflow.

Permalänk
Medlem

Skumt. Igen har nämnt The Witcher 3.
grymt spel

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk
Medlem

The Witcher 3!!! Sjukt bra. Även remaken på Last of Us. Och såklart Bloodborne.

Ratchet & Clank har jag hört ska vara bra också

Permalänk

Vilka spel i höst o nästa år väntar ni på.
Själv e ja sugen på event horizon som ser rätt bra ut o e en open world.

Permalänk
Skrivet av infigo:

Skumt. Igen har nämnt The Witcher 3.
grymt spel

Jo, jag gjorde det i första svaret.;-)

Permalänk
Skrivet av SuperDiver:

Vilka spel i höst o nästa år väntar ni på.
Själv e ja sugen på event horizon som ser rätt bra ut o e en open world.

Väntar på nms, skyrim ps4, bf1. Även PS vr och PS neo/4k vad det nu blir.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pessimismo:

Jo, jag gjorde det i första svaret.;-)

Se där ja. Ibland så missar man saker som är rakt framför näsan på en

Visa signatur

Speldator: Ryzen 5800x3d | Asus B550m TUF Gaming Wi-Fi | G.Skill TridentZ Neo 2x16GB 3600MHz CL16 (hynix djr) | In Win 301 | Scythe Fuma 2 I Asus RTX 3070 Dual OC | Seasonic GX750 | Lots of unicorn vomit Laptop: Thinkpad E14 G2 4700U Kringutrustning: Cooler master Quickfire TK MX-Brown | Sennheiser HD598cs | Sony WH1000XM3 | Logitech G900 | ASUS PB278QR | Rift CV1 | Audio Pro Addon T14

Permalänk

@linusolzzon:

SOMA har varit mitt favoritspel ändå sen det kom ut. Väldigt god stämning och miljö.
Det fick mig att stirra blank på skärmen efter eftertexterna tagit slut.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuperDiver:

Vilka spel i höst o nästa år väntar ni på.
Själv e ja sugen på event horizon som ser rätt bra ut o e en open world.

Ja Horizon 3 ser grymt ut och hade varit ett givet köp om man hade haft en PC som fixat det eller en Xbox

Visa signatur

Dator: HP Pavilion och Lenovo Legion. Konsol: Playstation
Tv: LG Oled. Ljud: Marantz surroundförstärkare, Klipsch Reference högtalare och basskickers.

Permalänk
Medlem

@Mega-Dark: Firewatch e sjukt bra! Inte massvis med gameplay men underbar story och fantastiska karaktärer. Voiceacting i världsklass!

Visa signatur

Asus Z87-A| 4770k@4.5GHz@1.19v|Gtx680@+100MHz offset - Accelero Hybrid| 2x4GB Corsair 1600MHz DDR3| Samsung 830 series SSD 256GB| Asus Xonar essence STX| Corsair HX620w| Define XL| giefscience.com | Jag streamar på Twitch