Tangentproblem på HP Pavilion gaming 15-ak005no

Permalänk

Tangentproblem på HP Pavilion gaming 15-ak005no

Jag har nu fått min nya bärbara efter att ha reklamerar den förra (samma modell). Men samma fel kvarstår. När jag spelar cs:go så låser sig tangenterna (inte fysiskt) och fortsätter så tills jag trycker in tangenten igen. Finns det någon som har liknande erfarenhet eller vet vad det är för fel?

Jag har dessutom problem med punkt-tangenten på denna som är glapp då den inte registrerar intryckningen varje gång. Antingen har jag världens otur och får två felande datorer i rad eller så är det något fel i produktionen eller nå...

Permalänk
Skrivet av bjerralex:

Jag har nu fått min nya bärbara efter att ha reklamerar den förra (samma modell). Men samma fel kvarstår. När jag spelar cs:go så låser sig tangenterna (inte fysiskt) och fortsätter så tills jag trycker in tangenten igen. Finns det någon som har liknande erfarenhet eller vet vad det är för fel?

Jag har dessutom problem med punkt-tangenten på denna som är glapp då den inte registrerar intryckningen varje gång. Antingen har jag världens otur och får två felande datorer i rad eller så är det något fel i produktionen eller nå...

Ingen som kan hjälpa? Har varit i kontakt med supporten och de har inte varit med om det förr. De undrar om jag har nå skumt program, någon inställning på mitt microsoftkonto eller steam.

Permalänk

CS GO problem. Tangent fastnar (inte fysiskt)

Jag har nu fått min nya bärbara efter att ha reklamerar den förra (samma modell). Men samma fel kvarstår. När jag spelar cs:go så låser sig tangenterna (inte fysiskt) och fortsätter så tills jag trycker in tangenten igen. Finns det någon som har liknande erfarenhet eller vet vad det är för fel?

Jag har dessutom problem med punkt-tangenten på denna som är glapp då den inte registrerar intryckningen varje gång. Antingen har jag världens otur och får två felande datorer i rad eller så är det något fel i produktionen eller nå...

Har varit i kontakt med supporten och de har inte varit med om det förr. De undrar om jag har nå skumt program, någon inställning på mitt microsoftkonto eller steam.

(har denna tråd i support för bärbara också men den kanske passar bättre här?)

Permalänk
Hedersmedlem

Har du testat koppla in ett externt tangentbord och lirat? Vilken modell har du på din laptop?

Permalänk
Medlem

Vad är det för dator?

Permalänk
Skrivet av Coltrasten:

Har du testat koppla in ett externt tangentbord och lirat? Vilken modell har du på din laptop?

Skrivet av hempztar:

Vad är det för dator?

Testade på den frösta och då funkade det bra. Ska göra det på den här också. Det är en HP Pavilion Gaming 15 ab005no

Permalänk
Skrivet av bjerralex:

Jag har nu fått min nya bärbara efter att ha reklamerar den förra (samma modell). Men samma fel kvarstår. När jag spelar cs:go så låser sig tangenterna (inte fysiskt) och fortsätter så tills jag trycker in tangenten igen. Finns det någon som har liknande erfarenhet eller vet vad det är för fel?

Jag har dessutom problem med punkt-tangenten på denna som är glapp då den inte registrerar intryckningen varje gång. Antingen har jag världens otur och får två felande datorer i rad eller så är det något fel i produktionen eller nå...

Problemet löst då en ny BIOS-version släpptes i slutet av augusti som fixade problemet