Permalänk
Medlem

Xbox One S 500GB??

Hej, vilket datum kan 500GB versionen av One S tänkas att släppas i Sverige? Är nämligen sugen på en Xbox men vill inte köpa den med 2TB för 4000:-, då köper jag hellre en vanlig One.

Tanken är att köpa en innan FIFA 17 kommer (27 September). Är det möjligt att One S 500GB kommit då?

Permalänk

@Nomnom: när ja va och snacka med en gamestop kille prata han om att den modellen skulle släppas i december, ja bytte ut min vanliga xbox one 500 mot en one s 2tb och jag rekomenderar att skaffa en med så stor disk som möjligt och absolut slimmade modellen för att slippa externt nätagg med fläkt is om surrar hela iden osv

Visa signatur

APPLE iMac 21,5" ME087S/A
Iphone X 64 gb black
Apple Watch series 3 spacegrey
xbox one x 1 tb
dell xps 15z

Permalänk
Medlem

@kotteboll: Måste ju som sagt köpa en One innan FIFA 17 kommer (29 september) så vänta tills December är inte en möjlighet. Är inte heller sugen på att betala 4000:- för en One S 2TB.

Men vad är det som tar upp allt minne? Kommer inte köpa många spel så 500GB kan jag inte tänka mig att jag kommer göra av med.

Permalänk
Skrivet av Nomnom:

@kotteboll: Måste ju som sagt köpa en One innan FIFA 17 kommer (29 september) så vänta tills December är inte en möjlighet. Är inte heller sugen på att betala 4000:- för en One S 2TB.

Men vad är det som tar upp allt minne? Kommer inte köpa många spel så 500GB kan jag inte tänka mig att jag kommer göra av med.

Varje spel om du har skiva tar allt från 25 gb till 100, la in halo 5 på nya konsollen å de tog upp 87 gb när ja hade skiva. Sen är de lite bättre färger osv och 4k på xbox one s men man kan köpa till en usb disk å
Använda som tillägg om man vill. Sen slipper du externt nätagg och lite sånt men vanliga finns ju iofs i 1 tb också. Finns de ingen bundle version ihop med fifa?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

APPLE iMac 21,5" ME087S/A
Iphone X 64 gb black
Apple Watch series 3 spacegrey
xbox one x 1 tb
dell xps 15z

Permalänk
Medlem

Köp ett vanligt xbone på blocket och spela fifa 17 på till att börja med, och byt det mot ett 500gb S sen när det släppts?

Permalänk
Medlem

One S 2TB har en långsam Disk tyvärr när man sätta på snabb sen köpa man500 och väla till en 2 eller 1 Tb SSD Harddisk.....Klaus

Visa signatur

Asus Z97-E,Intel I7-4790K,Corsair Ram DDr 3- 16Gb 2x8Gb Pro Serie Vengance 2400MHZ

Permalänk
Medlem

Det ska komma en 22/9

Från Microsofts sida: Utgivningsdatum: 2016-09-22

https://www.microsoftstore.com/store/mseea/sv_SE/pdp/Xbox-One-S-FIFA-17-Bundle/productID.5063212100?icid=-Cat-Xbox-modD2-FIFA17-081516-sv_SE

Finns i 500GB eller 1TB

Visa signatur

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Permalänk
Medlem

@maxx5: Wow tack som fan! Var nära på att köpa en vanlig One igår.

Perfekt då blir det att vänta tills September