Nytt Xbox-projekt vinner Månadens Galleri

Permalänk
Melding Plague

Nytt Xbox-projekt vinner Månadens Galleri

Med försvinnande marginal kammar JaZid hem förstaplatsen i Månadens Galleri. Även kampen om plats tre var jämn, varför juryn för första gången delar ut tröstpris till en fjärde deltagare.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis till alla vinnare!
Alla byggen var väldigt unika och fina!

Visa signatur

Dator 1: Thermaltake Core P5 | Asus z97-Pro Gamer | i7 4770K | A-Data 16GB 1600MHz | Evga 980 Ti Classified | Samsung 840 EVO 250 GB | Seagate 2 TB | Evga Supernova G2 750W | Custom Waterloop
Dator 2: NZXT H230 | Asus Z87-A | i5 4690k | CM 212 EVO | Corsair 8GB 1600MHz | Gigabyte 1660 Ti | Samsung 850 EVO 250 GB | Be Quiet Pure Power 630W

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Grattis till alla vinnare! Sjukt bra jobbat och extremt jämnt var det. Jag befinner mig i Köln för Gamescom just nu, jag skickar ut ett PM till er vinnare så fort jag kan!

Permalänk
Medlem

Stort grattis, tufft att vinna i ett så starkt startfält! Extra kul att mina favoriter hamnade på prispallen.

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
99:e percentilen

Häftigt att det var så otroligt jämnt. Grattis Laine (@Laine), kanonfint som alltid! Dawn var också vacker.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Proffsmoddare

Grattis @Laine och tack till alla som röstat på DAWN.
Stort tack även till @Corsair Johan som sporrar oss att skapa bra gallerier!

Visa signatur

CRATER | VISION | TILT | CORE X | IRIS | TORQUE | AVOID | BLACKOUT | ISO
Instagram: timpelay Facebook: timpelay

Permalänk
Medlem

Detta var faktiskt ett av det byggen från Laine som inte föll mig i smaken. Jag får erkänna att min röst gick till Bartop, och andrahandsvalet hade varit Dawn :/

Permalänk
Medlem

Mycket trevligt initiativ av Corsair att belöna även 4.e platsen " tummen upp "
Även om Bartop va den klara ettan för mig , så va det häftiga byggen.
Mvh / Mange

Visa signatur

Ryzen 5 3600 @ 4.2 Ghz - Cooler Master Hyper 212 Black Edition
MSI B450M Mortar Max - Corsair Ryzen LPX 32GB 3600MHz / DDR4
Phanteks Eclipse P300 - PNY GeForce RTX 3070 8GB - Seasonic Focus+ / 650W / 80+ Gold
Samsung SSD 850 EVO 500GB - Kingston A400 SSD 480 GB
ACER Predator X34GS - Nobelchair Hero Black Edition

Permalänk
Medlem

Tycker att alla var väldigt kreativa och det var riktigt bra bilder.

Permalänk
Racingkonstnär

Tack för nomineringen och alla röster, jäkligt kul!

Permalänk
Medlem

stort grattis Laine!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Sjukt bra jobbat allihopa. Diggade verkligen samtliga så valet var svårt men min röst hamnade på Laine till slut.

Permalänk
Proffsmobbare

Tack så mycket för alla röster, och grattis till alla vinnare!

Om ni har svårt att bestämma er inför nästa tävling, kom ihåg att man kan rösta på flera av sina favoritbidrag i omröstningen! Brukar vara väldigt kämpigt att välja bara ett bidrag.

Permalänk
Medlem

Många fina gallerier den här gången och grattis till alla som vann Måste också tacka Corsair för tröstpriset samt alla som har röstat