Permalänk
Medlem
Skrivet av YamahaDGX630:

Hej!
Tack för genomgående svar. Men problemet är löst och jag får hänvisa dig upp några inlägg tills du ser ett långt inlägg av mig

Super, kul att höra.

Jag har själv förmågan att spinna iväg istället för att det lugnt och metodiskt vid felsökning så kan förstå frustruation hehe, brukar dock nästan alltid lösa sig när man väl går igenom steg för steg metodiskt och det ser ju uppenbarligen ut att vara ett kontakt problem.

Ja om så är fallet kommer ett naked mount kit mest troligt lösa dina problem för högre temperaturer än innan delid tyder ju faktiskt på att getto lösning förvisso förbättrar överföringen för dig men ändå inte lyckas hjälpa dig hela vägen ut el ens upp till standard, iofs förståeligt med tops-pinnar och dyligt men man tager vad man haver (för stunden) eller..

Ifall du vill ha något att göra medans du inväntar Naked Ivy kit kan ju faktiskt tillverka ett tillfälligt mount kit hemma ocks även utan maskin park i garaget, typ maskinskruv med distanser av exakt rätt mått el nåt i den stilen, i min mening inte värt det pga kostnaden för Naked Ivy kit fast något att pilla med om man försiktig, så kan inte direkt rekommendera det.