Google lanserar Android 7.0 "Nougat"

Permalänk
Melding Plague

Google lanserar Android 7.0 "Nougat"

Efter en längre tid av betatester lanseras Android 7.0 "Nougat" skarpt för utvalda Nexus-enheter, där varken den populära telefonen Nexus 5 eller surfplattorna Nexus 7 ingår.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Både google och apple fortsätter att fragmentera användare med olika OS-versioner. De borde i alla fall fortsätta att släppa säkerhetsuppdateringar till de äldre versionerna, tex som MS gör med windows 7.

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Hedersmedlem

Va? Dumpar de stödet för nexus 5? Jaja, det har väl gått några år sedan release, men den känns verkligen inte lastgammal. Nu har jag inte haft den luren själv så jag blir inte drabbad men jag tycker det är rimligt att ge nexusprylar mjukvarustöd i iaf 3 år.
Halva nöjet med nexusenheterna är väl att de ska få mjukvarustöd under en längre period.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Söderbäck:

Va? Dumpar de stödet för nexus 5? Jaja, det har väl gått några år sedan release, men den känns verkligen inte lastgammal. Nu har jag inte haft den luren själv så jag blir inte drabbad men jag tycker det är rimligt att ge nexusprylar mjukvarustöd i iaf 3 år.
Halva nöjet med nexusenheterna är väl att de ska få mjukvarustöd under en längre period.

Just därför kommer jag byta till iPhone. Två års uppdateringar är alldeles för lite idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Måttligt pepp. Mycket av det "nya" har funnits på Samsungs telefoner ett bra tag. Men det är klart att det är trevligt med nya versioner. Vi samsungägare lär dock få vänta några sekel innan vi får uppdateringen, i vanlig ordning.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Va? Dumpar de stödet för nexus 5? Jaja, det har väl gått några år sedan release, men den känns verkligen inte lastgammal. Nu har jag inte haft den luren själv så jag blir inte drabbad men jag tycker det är rimligt att ge nexusprylar mjukvarustöd i iaf 3 år.
Halva nöjet med nexusenheterna är väl att de ska få mjukvarustöd under en längre period.

Håller med, känns principiellt galet att mobilder köpta för 5000 eller mer är passe efter 2- 2.5 år endast.

Visa signatur

Intel Core i7 8700K, MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X, Samsung 960 EVO 1TB, MSI Z370 GAMING M5, Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance, EVGA Supernova G3 850W

INTEL CORE I7 3930K 3.20GHZ 12MB S-2011, FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3, CORSAIR HX 1050W, ASUS RAMPAGE IV FORMULA, Asus STRIX GTX970, CORSAIR 16GB DDR3 DOMINATOR QUAD 1866MHZ CL9 (4X4GB) Ljud: ASUS Xonar D2X/XDT 7.1 | Elac 5.1 +förstärkare | Cambridge dacmagic plus | Astro gaming A40 | Sennheiser HD 650
You ask me if I have a god complex? Let me tell you something, I am god!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

De borde i alla fall fortsätta att släppa säkerhetsuppdateringar till de äldre versionerna, tex som MS gör med windows 7.

Verkligen. Sinnessjukt att de inte gör det (men givetvis vet jag varför).

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Apple gör förbannat bra jobb med att hålla sina enheter uppdaterade, iOS9 kan du köra på iPhone 4S, en telefon som släpptes 2011, 5år är jävligt bra. En Galaxy S2 från samma år sitter kvar på Android 4.1 som släpptes 2012. Nexus 5 släpptes 2013 och får inte stöd för version 7.0, dåligt Google.

Skrivet av BrottOchStraff:

Både google och apple fortsätter att fragmentera användare med olika OS-versioner. De borde i alla fall fortsätta att släppa säkerhetsuppdateringar till de äldre versionerna, tex som MS gör med windows 7.

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem

Är ju inte hela världen att köra äldre OS. Min Kina platta kom med 4.4.4 och verkar inte gå att uppdatera, iaf inte med automatisk update. Men fungerar ändå. Största förbättringarna var fram till Android 4 sedan verkar det inte hänt så jättemycket. Märkte ingen direkt skillnad när man uppgraderade till 5 eller till 6 annat än design. Snabbare tycker jag inte det blivit.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Sitter själv med en Nexus 5 (suverän mobil i mina ögon) & en Nexus 7 2013 och är lite lagom sur.

Men ska vänta & se om Google backar på detta beslut lr klargör varför en Nexus 5 inte skulle fungera med Android 7.

Blir nog inga fler Nexus enheter efter denna tråkiga nyhet.

Visa signatur

Moderkort: Asus P9X79 Processor: I7 4930K @ 4,6 GHz 6C/6HT Kylning: Corsair H100 Minne: 32Gb Corsair Dominator Platinum Grafik: Asus Strix RTX 3080 OC Lagring: Samsung 860 EVO 500Gb (OS) Samsung EVO 870 1Tb, Samsung 840 EVO 250Gb + WD Black 1Tb Nätagg: Corsair HX 850w Chassie: Corsair Obsidian 650D Skärm: Dell U2713 @ 2560 X 1440 2 X Dell U2410 @ 1920x1200 OS: Windows 10

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Är ju inte hela världen att köra äldre OS. Min Kina platta kom med 4.4.4 och verkar inte gå att uppdatera, iaf inte med automatisk update. Men fungerar ändå. Största förbättringarna var fram till Android 4 sedan verkar det inte hänt så jättemycket. Märkte ingen direkt skillnad när man uppgraderade till 5 eller till 6 annat än design. Snabbare tycker jag inte det blivit.

Skickades från m.sweclockers.com

Hela världen nej.

Men hela grejen med Nexus enheter är att dom uppdateras väldigt länge med senaste Android.

Visa signatur

Moderkort: Asus P9X79 Processor: I7 4930K @ 4,6 GHz 6C/6HT Kylning: Corsair H100 Minne: 32Gb Corsair Dominator Platinum Grafik: Asus Strix RTX 3080 OC Lagring: Samsung 860 EVO 500Gb (OS) Samsung EVO 870 1Tb, Samsung 840 EVO 250Gb + WD Black 1Tb Nätagg: Corsair HX 850w Chassie: Corsair Obsidian 650D Skärm: Dell U2713 @ 2560 X 1440 2 X Dell U2410 @ 1920x1200 OS: Windows 10

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KiXeR:

Apple gör förbannat bra jobb med att hålla sina enheter uppdaterade, iOS9 kan du köra på iPhone 4S, en telefon som släpptes 2011, 5år är jävligt bra. En Galaxy S2 från samma år sitter kvar på Android 4.1 som släpptes 2012. Nexus 5 släpptes 2013 och får inte stöd för version 7.0, dåligt Google.

Skillnad på ett företag som håller koll på ''en'' mobil..än hundratals tillverkare som måste optimera och slänga in bloatware till diverse mobilenhet..

Men, jag håller med dig.

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Va? Dumpar de stödet för nexus 5? Jaja, det har väl gått några år sedan release, men den känns verkligen inte lastgammal. Nu har jag inte haft den luren själv så jag blir inte drabbad men jag tycker det är rimligt att ge nexusprylar mjukvarustöd i iaf 3 år.
Halva nöjet med nexusenheterna är väl att de ska få mjukvarustöd under en längre period.

Skrivet av anon114264:

Just därför kommer jag byta till iPhone. Två års uppdateringar är alldeles för lite idag.

Skickades från m.sweclockers.com

Har en Nexus 5 och den fyller 3år vilken dag som helst nu så tre års uppdateringar får man.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Är ju inte hela världen att köra äldre OS. Min Kina platta kom med 4.4.4 och verkar inte gå att uppdatera, iaf inte med automatisk update. Men fungerar ändå. Största förbättringarna var fram till Android 4 sedan verkar det inte hänt så jättemycket. Märkte ingen direkt skillnad när man uppgraderade till 5 eller till 6 annat än design. Snabbare tycker jag inte det blivit.

Ett äldre OS är i sig inget problem, det är avsaknaden av säkerhetsuppdateringar som är problemet. Det är ju inte bara ett säkerhetshål som upptäckts i Android som visat sig drabba ALLA versioner långt bakåt i tiden, men det är bara de allra senaste versionerna som får någon fix för det.

Det är faktiskt enbart därför jag köper ny telefon nuförtiden.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Inaktiv

Min LG G3 lär väl inte få denna heller förmodar jag. Gillar telefonen men frågan är om jag inte gjorde ett rätt dåligt köp, trots ett rätt bra pris. Behövs seriösa tillverkare som supportar produkterna längre än det tar för kunden att få hem telefonen från butiken...

Lenovo verkar sköta säkerhetsuppdaterandet med min TAB 2 hyffsat bör väl tilläggas. Även om det är väldigt långt mellan dessa. Eller så vill de bara trycka in uppdaterad Superfish.

Skrivet av Söderbäck:

Va? Dumpar de stödet för nexus 5? Jaja, det har väl gått några år sedan release, men den känns verkligen inte lastgammal. Nu har jag inte haft den luren själv så jag blir inte drabbad men jag tycker det är rimligt att ge nexusprylar mjukvarustöd i iaf 3 år.
Halva nöjet med nexusenheterna är väl att de ska få mjukvarustöd under en längre period.

Nexus 4 slutade stödjas för ett bra tag sedan med så var rätt väntat. Är det inte 18 månader eller något Google supportar Nexus? Allt över det får väl ses som en bonus typ.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av mr_sQuinty:

Har en Nexus 5 och den fyller 3år vilken dag som helst nu så tre års uppdateringar får man.

Njaaa. Nästan tre år.
I oktober/november släpptes nexus 5 beroende på land.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Vet man bara hur man slänger in custom ROM så varar telefonen i en evighet.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av backfeed:

Ett äldre OS är i sig inget problem, det är avsaknaden av säkerhetsuppdateringar som är problemet. Det är ju inte bara ett säkerhetshål som upptäckts i Android som visat sig drabba ALLA versioner långt bakåt i tiden, men det är bara de allra senaste versionerna som får någon fix för det.

Det är faktiskt enbart därför jag köper ny telefon nuförtiden.

Nexus 5 kommer bara få säkerhetsuppdateringar till Oktober i år efter det kommer den vara en säkerhetsrisk. Min första Nexus var Galaxy Nexus men nu går jag över till iPhone.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Har idag en Nexus 6 telefon och söker jag på system uppdateringar hittar han inget nytt.

Vad är OTA Uppdatering ??

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av anon5930:

Nexus 4 slutade stödjas för ett bra tag sedan med så var rätt väntat. Är det inte 18 månader eller något Google supportar Nexus? Allt över det får väl ses som en bonus typ.

Ja det hade jag inte tänkt på. Helt rätt. Nexus 4 fick inte heller 3 år riktigt.
Oavsett synd att nexusenheterna inte hålls med uppdateringar i 3 år. Aja. Man kan väl inte få allt.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på ens Android 6 till min Samsung Tab S. Toppmodell som släpptes för inte mer än 2 år sen. Tycker uppdateringsträsket för Android är riktigt trist.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KiXeR:

Apple gör förbannat bra jobb med att hålla sina enheter uppdaterade, iOS9 kan du köra på iPhone 4S, en telefon som släpptes 2011, 5år är jävligt bra. En Galaxy S2 från samma år sitter kvar på Android 4.1 som släpptes 2012. Nexus 5 släpptes 2013 och får inte stöd för version 7.0, dåligt Google.

Visst det är bra med nya uppdateringar till gamla mobiler. Men har du använt en 4S med senaste uppdateringarna?
Ett 56k modem är som ett jetplan i jämförelse.
Min 4S blir bara segare och segare för varje uppdatering.
Är stolt över mig själv som har psyket att använda skiten fortfarande..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Åbäke: R7 3700X | ASUS X470 Strix-F | EVGA GTX 1080 FTW | 32GB RAM | Custom Loop
HTPC: i7 7700K Delid | Noctua NH-U9B SE2 | MSI Z270M Mortar | GTX 1660 Super | 16GB RAM |
Konsoler: Xbox One X | Xbox 360 | Xbox | PS4 | PS3 | PS2 | Wii

Permalänk
Medlem
Skrivet av Landy:

Sitter själv med en Nexus 5 (suverän mobil i mina ögon) & en Nexus 7 2013 och är lite lagom sur.

Men ska vänta & se om Google backar på detta beslut lr klargör varför en Nexus 5 inte skulle fungera med Android 7.

Blir nog inga fler Nexus enheter efter denna tråkiga nyhet.

Samma här (både Nexus 5 + Nexus 7 2013). Riktigt tråkigt att de gör så, hade hoppats på att inte behöva roota men nu verkar det bli så (om inte Google förhoppningsvis ändrar sig!). Har inte använt mig av custom ROM sedan jag körde med Nexus 4, och då var det Paranoid Android samt Cyanogenmod som gällde. Hur ser det ut i dagsläget?

Visa signatur

12c/24t 4.0GHz (Zen2) • 2x16GiB 3200MHz C14 • RTX 2080 FE 1965MHz 7000MHz • X570 I PW • Ghost S1 MKII

Permalänk
Medlem

Allt är relevant Känner flera som använder 4S med senaste uppdateringen och visst är det ingen raket men det går att ringa/smsa/surfa och använda facebook vilket är det majoriteten gör idag.

Skrivet av makarickiri:

Visst det är bra med nya uppdateringar till gamla mobiler. Men har du använt en 4S med senaste uppdateringarna?
Ett 56k modem är som ett jetplan i jämförelse.
Min 4S blir bara segare och segare för varje uppdatering.
Är stolt över mig själv som har psyket att använda skiten fortfarande..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Save us from fate, save us from hate. Save ourselves before it's too late

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frux:

Väntar fortfarande på ens Android 6 till min Samsung Tab S. Toppmodell som släpptes för inte mer än 2 år sen. Tycker uppdateringsträsket för Android är riktigt trist.

Har för mej att det är Samsung du ska skylla på i det fallet och inte Android/Google i stort.

Visa signatur

Lian Li PC-V2120B | ASUS X79-Deluxe | Intel 4930K + EK 360 | Corsair 4x8GB 1866MHz VENGEANCE LP | EVGA Geforce GTX 1080 Ti FTW3 SLI | Corsair AX1200i | Intel 530 240GB + Samsung 860 EVO 1TB + några TB blandad mekanik | Dell U2711 | Synology DS 411j

Permalänk
Medlem

Detta fungerar riktigt dåligt, många teknikintresserad kör Google Android för att få mer flexibilitet men när det släpps ny version av operativsystemet så kan man inte bara installera det eller ens betala för att få det installerat. Istället ska man sitta och hoppas på att tillverkaren anser att de tjänar på att anpassa ny versionen till deras telefon vilket såklart inte händer om telefonen inte säljs i butik längre. Med tanke på hur ofta det släpps nya versioner så ska man vara glad om man får 1 systemuppdatering på sin 5000 kr telefon.

Man kan såklart hoppas på att det finns custom roms som tar enheten till en ny version men man får många gånger räkna med lite småstrul och har man en surfplatta så är chansen för fungerande custom roms än mindre. Självklart är tillverkarna inte alltid villiga att släppa "drivrutinerna" till sin hårdvara vilket gör det klart svårare att skapa custom roms som fungerar bra.

Supporten för de olika tillverkarna gör det inte bättre, de har aldrig någon insikt i vad företagen jobbar på eller vad som är på gång, de vet knappt ens vad som står i manualerna till enheterna.

Jag har alltid föredraget Android och Windows men när det kommer till surfplattor och telefoner så får man ju säga att Apple har lyckats MYCKET bättre på att supporta äldre hårdvara. Här kan man faktiskt vänta att köpa ny hårdvara tills hårdvaran faktiskt är slut/långsam.

Självklart kommer jag köra vidare med Android på telefonen efter som det finns så många fördelar för MIG! iOS har jag aldrig kommit överens med trots att jag kört det några år på 2 Ipads. Men nu när jag köper ny surfplatta så är valet inte lätt, Android känns mycket bättre att "jobba" i men jag vet att Ipads får uppdateringar långt mycket längre!

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KiXeR:

Apple gör förbannat bra jobb med att hålla sina enheter uppdaterade, iOS9 kan du köra på iPhone 4S, en telefon som släpptes 2011, 5år är jävligt bra. En Galaxy S2 från samma år sitter kvar på Android 4.1 som släpptes 2012. Nexus 5 släpptes 2013 och får inte stöd för version 7.0, dåligt Google.

Nu blandar du visserligen in Samsung också, men om vi håller oss till Apple och Google är skillnaden inte stor. Detta är den officiella informationen från Apple: http://www.apple.com/environment/answers/

Så tanken ifrån Apple är att enheter ska användas ca 3 år. Uppdateringar kan göras under längre period, men Apple garanterar inte att enheterna kommer att fungera tillfredsställande. Google verkar välja att avbryta uppdateringarna rakt av. Apple har visserligen släppt något billigare enheter på senare år, men generellt kan vi konstatera att man fick ca två Nexus 5 för priset av en iPhone 5.

Konkurrenterna håller bra koll på varandra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr_sQuinty:

Har för mej att det är Samsung du ska skylla på i det fallet och inte Android/Google i stort.

Nja, Google kunde varit hårdare med sina krav för att få licens. De kunde krävt att kunna släppa säkerhetsuppdateringar direkt till alla Android telefoner så som ex Windows fungerar.

Tillverkarna drivs huvudsakligen av att sälja hårdvara.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Har idag en Nexus 6 telefon och söker jag på system uppdateringar hittar han inget nytt.

Vad är OTA Uppdatering ??

OTA är "on the air" alltså en uppdatering via nätet.

Det är väl dags att pensionera sin Nexus 5 då anatar jag

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Skrivet av Söderbäck:

Va? Dumpar de stödet för nexus 5? Jaja, det har väl gått några år sedan release, men den känns verkligen inte lastgammal. Nu har jag inte haft den luren själv så jag blir inte drabbad men jag tycker det är rimligt att ge nexusprylar mjukvarustöd i iaf 3 år.
Halva nöjet med nexusenheterna är väl att de ska få mjukvarustöd under en längre period.

Nexus 5 kommer få många uppdateringar till, gå in på xda och kolla, nexus 4 har senaste och sånt.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

En dator