Fråga till Nexus 6p ägare

Permalänk
Skrivet av _niko_:

Ehh.. dom funkar ju klanderfritt så felet är nog på andra sidan skärmen...

Så är det nog men allvarligt talat så är ju nexusen lite olik andra mobiler.Inte riktigt samma menyer mm som man är van vid. Innan jag skaffade min så läste jag på rätt mycket. Kollade även en hel del på youtube. Så när jag äntligen fick den i handen visste jag redan mycket vilket alltid är bra. Har haft en massa mobiler,vissa dåliga andra hyffsat bra. Men nexusen är den hitills bästa mobilen jag ägt iaf. Enda problemet jag fått var att den slukade batteri efter uppdateringen till 7.0 men en återställning löste allt.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Nån som lyckats tanka det via systemuppdatering ?

Fungerar för mig fint att uppdatera till 7.0, fick den i måndags då jag är med i beta. Sen finns även defekta mobiltelefoner både för Android och iOS. Lagar många telefoner i mina dar och jösses vad man få vara med om. Hur som, tur i otur kan drabba vem som helst.
Om du misstänker att de är nåt fel på den, gör som dem säger. Funkar de inte så få du byta ut den tycker jag. Nexus 6p är nog den mest stabila mobil jag har använt, fullkomlig älskar den. Min andra kära jag har 7 Edge vilket är den också fin mobil, men jag har aldrig varit en Samsung användare

EDIT: Varför skriver vissa Swich när de heter Swish?

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Skrivet av Lexius:

Mobil fabriksåterställd väntar på wifi nätverk .....när jag är uppkopplad till wifi yeap RMA it is . Önskar att det fanns en mobil med snapdragon hårdvara fast med IOS OS

Konstigt. Kan det vara fel på Wifi? Har du något annat att testa Wifi med, eller kan prova ett annat Wifi i närheten, eller kan resetta routern? Läs även mitt förra inlägg, om det hjälper.

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Det var den bästa mobilen enligt honom bevis på att jag skrev det?

Inte bokstavligen kanske, men fick det intrycket pga sättet du bemötte kritiken gentemot telefonen. ^^ Men synd att din inte fungerar som det ska, trots dess brister så har (iaf inte min) aldrig krånglat funktionsmässigt. Den spinner som en katt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

Fungerar för mig fint att uppdatera till 7.0, fick den i måndags då jag är med i beta. Sen finns även defekta mobiltelefoner både för Android och iOS. Lagar många telefoner i mina dar och jösses vad man få vara med om. Hur som, tur i otur kan drabba vem som helst.
Om du misstänker att de är nåt fel på den, gör som dem säger. Funkar de inte så få du byta ut den tycker jag. Nexus 6p är nog den mest stabila mobil jag har använt, fullkomlig älskar den. Min andra kära jag har 7 Edge vilket är den också fin mobil, men jag har aldrig varit en Samsung användare

EDIT: Varför skriver vissa Swich när de heter Swish?

mm extremt otur att jag drabbats av en defekt mobil . Oså fort jag söker hjälp har jag plötsligt gjort fel och mobilen är det inget fel på utan den är andra sidan skärmen ...Mobilen är defekt men jag är okunnig och det är fel på mig . Tack ni som skrev detta det har hjälpt mig att må bättre med en mobil som inte kan uppdatera +nu vet jag att jag är okunnig med . Fabriksåterställt den så besöket till banken idag har varit helt onödigt .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Feeku:

Inte bokstavligen kanske, men fick det intrycket pga sättet du bemötte kritiken gentemot telefonen. ^^ Men synd att din inte fungerar som det ska, trots dess brister så har (iaf inte min) aldrig krånglat funktionsmässigt. Den spinner som en katt.

Så du fick intrycket att jag påtog att det var den bästa mobilen för att jag hade en positiv inställning på hur mobilen skulle vara? Va bra att det funkar för dig önskar att den funkar för mig med .......

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem

@Lexius: Har det löst sig med återställning? Ja det är tyvärr många som inte inser att mobil kan faktiskt vara fel på ibland och inte oss användare. Mjukvaror som muppar och komponenter som juckar

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taft:

@Lexius: Har det löst sig med återställning? Ja det är tyvärr många som inte inser att mobil kan faktiskt vara fel på ibland och inte oss användare. Mjukvaror som muppar och komponenter som juckar

Ne gjorde en fabriksåterställning två gånger står fortvarande väntar på wifi när jag är kopplad till wifi . Så blir nog rma imorron dock ska jag göra ett sista försök med att använda ett öppet wifi kommer nog inte funka men man vet aldrig . De synd att det inte finns en bra mobil ute. LG lider av microstuttering Samsung har sjukt dålig byggkvalite och säljs till överpris . Sony htc o dem ne tack dem har inget att komma med förutom bra högtalare vilket är vår lägsta prio när det gäller mobil. Sen har vi Nexus som har mycket snack lite verkstad . Ja sen finns det one plus vänta på 30dagars frakt

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Ne gjorde en fabriksåterställning två gånger står fortvarande väntar på wifi när jag är kopplad till wifi . Så blir nog rma imorron dock ska jag göra ett sista försök med att använda ett öppet wifi kommer nog inte funka men man vet aldrig . De synd att det inte finns en bra mobil ute. LG lider av microstuttering Samsung har sjukt dålig byggkvalite och säljs till överpris . Sony htc o dem ne tack dem har inget att komma med förutom bra högtalare vilket är vår lägsta prio när det gäller mobil. Sen har vi Nexus som har mycket snack lite verkstad . Ja sen finns det one plus vänta på 30dagars frakt

Som det låter så verkar ingen mobil på marknad som passar dig hehe. Alla har för och nackdelar. Jag har hoppat mellan Samsung, Sony och HTC men ingen av dom har jag varit riktigt nöjd med förutom Nexus 6p som jag tror nog är den bästa mobil jag har haft. Enda klagomål jag har på den är att man inte kan ha microSD kort och andra sidan så har man aldrig kunnat med Nexus telefon.

7 Edge gillar jag skarpt men jag ogillar Samsung's touchwiz. Sony Z serien tyckte jag bra om tills jag blev less eftersom Sony står och trampar på samma ställen år efter år. HTC har jag slutat använda för ett bra tag sedan.

Vad jag är överraskad positivt är alla dessa Kinesiske tillverkare som har levererat bra telefon med bra prestanda och bra pris till skillnad mot dessa stora märke. Samma komponenter men till ett lägre pris. Som sagt, det spelar nog ingen roll vilken mobil du köper, du kan alltid få en defekt mobil och då blir det lätt att man får första dålig intryck av mobilen (om du nu inte är ute efter att trolla).

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Äntligen nån mogen person som hjälper tummen upp till dig . Verkar som jag fått nåt måndags exemplar ja . Jag ville bli positivt överraskad men har ju bara fått huvudvärk när jag inte kunnat uppdatera den . Få upp spättan på uppdateringen hur menar du? Ja jag delar internet till datorn via mobilen . Kan jag uppdatera mobilen via datorn? Brukar göra sånt med LG mobiler men kanske funkar med Nexus med

Air droid ? Finns ett sätt att uppdatera mobilen utan att hålla på med raketforskning och bryta garantin har bara använt mobilen i några timmar . Btw den är sprillans nyköpt från netonet för en ganska stor summa.

Delar du internet till datorn via mobilen för att du inte har möjligheten att koppla upp din dator till ditt wifi? Eller kan det vara så att du har wifi utan internetuppkoppling och det är därför det inte fungerar att uppdatera telefonen?

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem
Skrivet av SYRE:

Delar du internet till datorn via mobilen för att du inte har möjligheten att koppla upp din dator till ditt wifi? Eller kan det vara så att du har wifi utan internetuppkoppling och det är därför det inte fungerar att uppdatera telefonen?

Spelar ingen roll om jag delar eller inte den vet inte om att jag är kopplad till nåt nätverk. Står väntar på wifi även om jag är kopplad till wifi och switchar till mobilt internet .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

@volfi2:

Vad använder du för appar.

Snapchat och Tinder totalmördar min nexus 6, även ibland med facebook messenger (brinn i helvetet sockerberg). Mobilen slutar svara på touch, går som i sirap och kraschar/fryser.

Installerade 7.0 nu och har inte haft ett enda problem sen dess (utan tinder och annat bloatware).

Testa vetta

jag har inte ends Nexus men jag vet ändå exakt vad du menar med att vissa appar är inte alls riktigt stabila, oavsett vilken telefon

Visa signatur

Back from the shadows pray for survival...

Permalänk
Medlem

Till TS rekommenderar jag dig att kolla på reviews på telefon innan köp. Jag kollade minst 4-5st innan jag först kände på min Huawei Honor 7, dock så gick det inte så bra för mig med det köpte och ni kan läsa mer om det om ni kollar "mina trådar".

Men vet ej hur netonnet kommer agera för ett återköp men jag hoppas du lyckas lämna tillbaka den oavsett. Jag älskade min Honor 7, men supporten och tiden det tog fick mig att häva mitt köp. Dock är det inte så enkelt att häva ett köp om telefon inte har vart på lagning först.
SPECIELLT Huawei telefoner, dom lagar vad det än gäller (försöker iallfall)

Visa signatur

Back from the shadows pray for survival...

Permalänk
Medlem
Skrivet av volfi2:

Till TS rekommenderar jag dig att kolla på reviews på telefon innan köp. Jag kollade minst 4-5st innan jag först kände på min Huawei Honor 7, dock så gick det inte så bra för mig med det köpte och ni kan läsa mer om det om ni kollar "mina trådar".

Men vet ej hur netonnet kommer agera för ett återköp men jag hoppas du lyckas lämna tillbaka den oavsett. Jag älskade min Honor 7, men supporten och tiden det tog fick mig att häva mitt köp. Dock är det inte så enkelt att häva ett köp om telefon inte har vart på lagning först.
SPECIELLT Huawei telefoner, dom lagar vad det än gäller (försöker iallfall)

Om du läser svaren kan du se att jag läste massa. Rewiews innan jag köpte den. Roligt att företaget som gör nätverksutrustning misslyckas när det gäller nätverk gj Huawei

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Om du läser svaren kan du se att jag läste massa. Rewiews innan jag köpte den. Roligt att företaget som gör nätverksutrustning misslyckas när det gäller nätverk gj Huawei

Med den tonen kommer du inte långt med att få hjälp, sorry.

Visa signatur

Back from the shadows pray for survival...

Permalänk
Medlem

Jag har lyckats fixa det . Deras systemupdaterare är helt värdelöst funkar endast via öppna nätverk . Testa wifi som har kod då tror den inte att den har internet även om det internet funkar. Men testade öppen wifi då funkar det en glitch helt enkelt .

Så tack till er som försökt tipsa och till er som sagt att jag gjort fel så kanske ni kan lära er en läxa att inte dömma nån utan kunskap ni hade fel get it right .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk

Ja då är det ju bara att lämna tillbaka den nu då. För en sån skittelefon var ju inget för dig.

Visa signatur

Corsair 800D\Asus P9x79 Deluxe\Intel i7 3930\Corsair H80i\Minne G.Skill 32Gb 2133Mhz Ripjaws Z Performance\2X Sapphire Radeon HD 7970 3GB GDDR5\ SSD A-Data 511s 120GB\3 WD 2TB\PSU Corsair HX 1000W\Win7 Ultimate

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Jag har lyckats fixa det . Deras systemupdaterare är helt värdelöst funkar endast via öppna nätverk . Testa wifi som har kod då tror den inte att den har internet även om det internet funkar. Men testade öppen wifi då funkar det en glitch helt enkelt .

Så tack till er som försökt tipsa och till er som sagt att jag gjort fel så kanske ni kan lära er en läxa att inte dömma nån utan kunskap ni hade fel get it right .

Klart som fan att det fungerar med lösenordsskyddade nätverk. Eventuellt kan det ha fungerat dåligt för dig pga överbelastade uppdateringsservrar. Vilket inte vore speciellt konstigt med tanke på hur många som uppdaterar till Android N (7.0) nu i dagarna.

Uppdaterade min till Android N i tisdags, fick tyvärr köra uppdateringen två ggr då den misslyckades första gången. Körde uppdateringen via beta-programmet för att slippa vänta i den vanliga OTA-kön och jag är helt säker på att det är VÄLDIGT många som gjort likadant i dagarna. Vilket garanterat satt mer press på uppdateringsservrarna än vad de räknat med. Det är ju inte utan anledning de inte släpper OTA uppdateringen för alla samtidigt.

Minns hur det var när jag hade iPhone och en ny major iOS version kom, galet överbelastat uppdateringssystem...

Visa signatur

Stationär: Intel Core i7 2600K, 16GB DDR3, Gigabyte GF680 OC 2GB SLI
Bärbar: Macbook Air 13", Intel Core i7, 8GB DDR3
HTPC: Intel i3 3220, 4GB DDR3, 120GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Jag har lyckats fixa det . Deras systemupdaterare är helt värdelöst funkar endast via öppna nätverk . Testa wifi som har kod då tror den inte att den har internet även om det internet funkar. Men testade öppen wifi då funkar det en glitch helt enkelt .

Så tack till er som försökt tipsa och till er som sagt att jag gjort fel så kanske ni kan lära er en läxa att inte dömma nån utan kunskap ni hade fel get it right .

hm använde du Huaweis egna uppdaterings app? Då förstår jag exakt varför du haft problem
Du måste först registrera din telefon med konto och acceptera villkor och liknande.

Sen kommer det dröja ett tag innan telefon kommer prompta om att det finns uppdatering att installera.

Visa signatur

Back from the shadows pray for survival...

Permalänk
Medlem
Skrivet av P4k3:

Klart som fan att det fungerar med lösenordsskyddade nätverk. Eventuellt kan det ha fungerat dåligt för dig pga överbelastade uppdateringsservrar. Vilket inte vore speciellt konstigt med tanke på hur många som uppdaterar till Android N (7.0) nu i dagarna.

Uppdaterade min till Android N i tisdags, fick tyvärr köra uppdateringen två ggr då den misslyckades första gången. Körde uppdateringen via beta-programmet för att slippa vänta i den vanliga OTA-kön och jag är helt säker på att det är VÄLDIGT många som gjort likadant i dagarna. Vilket garanterat satt mer press på uppdateringsservrarna än vad de räknat med. Det är ju inte utan anledning de inte släpper OTA uppdateringen för alla samtidigt.

Minns hur det var när jag hade iPhone och en ny major iOS version kom, galet överbelastat uppdateringssystem...

aa fast man borde ju kunna tanka med mobilt data med . Alla andra kan det förutom nexus och nexus ska vara bäst när det gäller mjukvara....... Förutom detta throttlar mobilen så jag hoppas vulkan o Android N räddar mobilen när det gäller prestanda . Har fått huvudvärk av mobilen men kanske börjar gilla den när jag lyckats tanka Nougat .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Jag har lyckats fixa det . Deras systemupdaterare är helt värdelöst funkar endast via öppna nätverk . Testa wifi som har kod då tror den inte att den har internet även om det internet funkar. Men testade öppen wifi då funkar det en glitch helt enkelt .

Så tack till er som försökt tipsa och till er som sagt att jag gjort fel så kanske ni kan lära er en läxa att inte dömma nån utan kunskap ni hade fel get it right .

Säker på att ditt Wifi har funkat som det ska då? Kan ju vara det...

Permalänk
Medlem
Skrivet av pwntato:

Säker på att ditt Wifi har funkat som det ska då? Kan ju vara det...

Har sagt det 5 gånger innan men trögheten verkar stark . Ja mitt wifi funkar perfekt kommer in på internet utan problem men systemuppdateraren vet inte om att den har internet .

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lexius:

Har sagt det 5 gånger innan men trögheten verkar stark . Ja mitt wifi funkar perfekt kommer in på internet utan problem men systemuppdateraren vet inte om att den har internet .

Så om det är ett handhavande fel varför har jag precis lyckats tanka en uppdatering på samsungs systemuppdaterare? Ni har fått mig att tappa hoppet om sweclockares kunnighet . Kan du svara på den frågan? Ne? tänkte la det

Visa signatur

Ny dator Lexius signatur 2018 edition Ryzen 7 2700X@4.35PBO/Vega 64 Nitro+/16 GB DDR4 Patriot Viper4 2866mhz/ ASUS B450 F-Gaming/ 500GB samsung 970 evo m.2ssd / 2TB SSHD/1TB WD BLUE 7200rpm/WD Black TB/1TB SSHD (AMD StoreMi)PSU Be quiet pure power 730W / Mobo Asus B 450 F-Gaming/Hörlurar Sennhieser 58X Mobil Samsung Galaxy S20FE 5G 256GB/8GB Ram Skärm Asus TUF Gaming 144HZ IPS Async

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst i enlighet med §1 (otrevlig attityd/påhopp)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...