Ojojo läste recentionerna om Telenor på Prisjakt...

Permalänk
Medlem

Ojojo läste recentionerna om Telenor på Prisjakt...

Av en slump kollade jag in Telenors omdömen på prisjakt. Detta är ju fullständigt katastrof! Tror aldrig jag sett så många negativa omdömen om ett företag någonsin. Dessvärre verkar dom inte jobba på att förbättra det heller. Har mest läst skit om Tre, att Telia är dyra men detta tar ju priset. ÄR Telenor verkligen så här dåliga jämnfört med dom andra? Folk kanske inte fattat att deras surf stryps när den är förbrukad eller liknande? Jag har haft Telenor från början tidigare Europolitan m.m innan från 1995 och har aldrig haft något att klaga på. Men dom är inte billiga precis. ÄR Telenor verkligen så här usla? Hade jag haft ett annat bolag idag så hade jag aldrig vågat skaffa dom den saken är säker och det är tydligt att dom måste skärpa till sig! Så stämmer kritiken eller vad säger ni? Är Telenor sämst eller är det bara många som inte läst/förstått vad som ingår i abonnemanget?

Permalänk
Medlem

Alla mobiloperatörer har såna omdömmen :/
Förutom comviq kanske för att dom ee så billiga

Permalänk
Inaktiv

Håller med föregående. Dock har faktisk, om jag inte minns fel Telenor ALLTID kommit sist i alla konsumentundersökningar som gjort i alla år. Och varje år går dom ut i media och beklagar sig och lovar att de ska bli bättre... Men det är nog en kalkylerad risk, dom har inte råd att bli bäst.

Permalänk
Medlem

Det är ju för att 99% av alla som går in och betygsätter är dom som är missnöjda

Visa signatur

[6700k@4.5ghz] [Gigabyte 1070 8gb] [16gb Corsair vengeance 2133mhz] [EVGA supernova G2 650w] [250gb intel ssd] [500gb seagate hdd] Skärm: Acer Predator 144hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lundan89:

Det är ju för att 99% av alla som går in och betygsätter är dom som är missnöjda

Då är jag 1%en

Permalänk
Medlem

Haft telenor sen 2010, Och aldrig haft nåt o klaga på.. Visst, Dom e inte billigast, Men de har grym support etc.. Men man får ju vad man betalar för också,
De ja däremot inte gillar är deras nya abb. de släppte nyss, Betalar just nu 599:- / mån för fastpris, OM ja skulle byta till de billigaste de erbjuder nu, Så skulle min räkning bli ca 150:- dyrare än ja betalar nu.. :S

Visa signatur

| X570 | R5-3600 | 960 EVO M.2 + 860 1Tb | 16Gb XMP3200 | RTX-2070 |
| I7-6700 | 64Gb PC4-2666 | 34Tb | TrueNas 13 |
| Yamaha HTR-4065 | Argos Audio Alto 5 MK2 | SystemOne W100B + SW10 |
| iPhone 15 Pro 128Gb |

Permalänk
Medlem

De kan inte konkurrera med pris men jag tycker att jag har alltid bättre täckning var man är jämfört med tjejen (tele2) eller brorsan (telia). Identiska telefoner...

Privat kundtjänsten bedrivs av primater men företagskundtjänsten är helt galet bra.