Hjälp med att roota galaxy xcover3

Permalänk

Hjälp med att roota galaxy xcover3

Har en galaxy xcover3 5.1.1 och behöver någon kunnig som kan hjälpa mig roota den. Har googlat och hittar bara click brits, skulle även kunna tänka mig att nedgradera bara jag får tillgång till root! Överraskning via swish utlovas ifall någon lyckas lösa detta problem åt mig! MAY THE FORCERA BE WITH YOU👹

PS : A Snälla länka inte fler clickbaits😢

Permalänk
Medlem
Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk

Är den för 5. 1 eller behöver jag downgrada?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pierre232:

Är den för 5. 1 eller behöver jag downgrada? Skickades från m.sweclockers.com

Guiden är 11 månader gammal så det gäller nog 5.1
Men det spelar ingen roll då SuperSU kommer uppdatera sig när mobilen startar..Köp SuperSU Pro så fungerar auto update

Skiter det sig så finns Odin som fixar även den hårdast brickade mobil

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk

Ska test ikväll det är värt ett försök iaf. Skumt bara att det inte finns nån info på XDA, kan ha att göra göra med att det sitter en soc från Maxwell i den?
Personligligen känner jag faktiskt inte till någon på rak arm. Hör av mig ifall det blir en tegelsten eller om den blir radioaktiv 😉 Mvh Pierre

Skrivet av fermia:

Guiden är 11 månader gammal så det gäller nog 5.1
Men det spelar ingen roll då SuperSU kommer uppdatera sig när mobilen startar..Köp SuperSU Pro så fungerar auto update

Skiter det sig så finns Odin som fixar även den hårdast brickade mobil

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Ta reda på vad din lur är för modell och leta upp den på chainfires hemsida istället (tydligen ovanligt soc så svårt?). Alt.
Att den fungerar "nog" är ingen säkerhet.

Permalänk

Bytte skärm på min LG g3 marshmallow istället officiell rom+alla andra och root. Körde med purple root då jag inte litar for 5 öre på kingroot som ofta inte ens går att avinstallera igen. Mvh Pierre @rcntad

Skickades från m.sweclockers.com