Permalänk
Medlem

SSD 480GB Teamgroup Dark L3

Säljer en SSD av märket Teamgroup som jag användes i projektet W2AX: http://www.sweclockers.com/galleri/13590-nizrs-w2ax

480GB
SATA Rev. 3.0 (6Gb/s)
Backwards compatibility to SATA Rev. 2.0 (3Gb/s)
SMART /NCQ/TRIM SUPPORT
Read/Write: up to 490/460 MB/s
4K Random Read/Write: 75K/75K IOPS Max

Använd som Lagring och speldisk under 1 års tid ungefär och har funkat felfritt. Disken har förlorat sin färg och klistermärken och höljet har några repor men inget som påverkar funktion.

Skickas mot fraktkostnad eller hämtas i Nyköping.

600kr, bud eller bytes mot något roligt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

600+frakt här då

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@willeykk: Noterat, tack!
även fått 600kr + frakt av @taquiyt via PM.

Avvaktar i alla fall någon dag innan jag avslutar "budgivningen".

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

620 och avhämtning i morgon innan kl 12.

Eller är det för klen höjning? Kan endast om det går att hämta i morgon innan 12.

Permalänk
Medlem

@okey: Du är välkommen att lägga vilket bud du vill! Men jag kommer inte släppa den innan klockan 12:00 imorgon dessvärre.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

650 + frakt

Permalänk
Medlem

700 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vregoff:

650 + frakt

Skrivet av PyzzeN:

700 + frakt

Det är noterat, tack! Jag avslutar budgivningen imorgon, fredag.

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Raspberry pi 3 med SDkort - Power adapter och fjärrkontroll kostar si sådär runt 800 spänn.

Permalänk
Medlem

@3rk0: Jaha, vad intressant, då vet jag det. Var det något mer irrelevant du ville tillägga i annonsen?

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nizr:

@3rk0: Jaha, vad intressant, då vet jag det. Var det något mer irrelevant du ville tillägga i annonsen?

Jag tror att du har missuppfattat du skrev att du säljer eller byter mot nåt kul tanken är att du kanske var intersserad av min PI, för den är annars inte till salu jag skrev bara vad grejerna kostar.

Permalänk
Medlem

@3rk0: haha, då ber jag om ursäkt! Tolkade ditt svar som att man "minsann" kan få det här för den här summan så kan det gå ibland - jag måste börja tro mer gott om personer

Som sagt, ber om ursäkt men tackar för erbjudandet och passar på att säga nej tack

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015

Permalänk
Medlem

Till er som lagt bud: jag håller på att försöka kontakta var och en i turordning skickat PM till @vregoff

Visa signatur

Mina projekt: Airvolv | W2AX (Cootek W2)
Social: Facebook | Instagram

Björn showed us what kind of level one can achieve with a keen eye for detail and a sense for style. - SM i PC moddning 2015