Bra, Billigaste, DVD Spelare för Windows etc..

Permalänk
Medlem

Bra, Billigaste, DVD Spelare för Windows etc..

Behöver bara en billig dvd spelare för min stationära dator, och för mitt wifi-kort, samma med mitt grafikkort.

*Måste runna allt som sagt där uppe*
*Billig*

Tack i förhand!

Visa signatur

:D

Permalänk
Visa signatur

Intel i5 6600K | Be Quiet, Pure Rock! | Asus Z170 Pro Gaming | Asus GTX 1070 Strix Gaming | HyperX 16 GB (2x8GB) DDR4 2133MHz Fury Black | Samsung 850 Evo 250GB | Skärm: Samsung S27D390H | Chassi: Fractal Design Define R4 Black
Spelnick: Jernhand

Permalänk
Medlem

@gothenburg:

Kan man installera windows och sånt på den? (Lägga i skivan till windows och installera), samma med mitt Wi-fi.

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragoned:

@gothenburg:

Kan man installera windows och sånt på den? (Lägga i skivan till windows och installera), samma med mitt Wi-fi.

Alltså, du kan köpa vilken DVD-brännare eller DVD-läsare som helst och installera vad som helst från skiva.. Det är liksom det en DVD-brännare/läsare är till för..
Och vad har ditt wifi och grafikkort med saken att göra? Menar du att du ska installera drivrutiner? Det är ju bättre att ladda ner från tillverkarnas hemsidor istället så man får senaste.

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Permalänk
Medlem

@Raptor:

Ska installera en sak som kan redigera vad mitt grafikkort kan göra och vilket läge den ska vara på.

Wow..

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragoned:

Behöver bara en billig dvd spelare för min stationära dator, och för mitt wifi-kort, samma med mitt grafikkort.

*Måste runna allt som sagt där uppe*
*Billig*

Tack i förhand!

Varför inte installera Windows från USB-minne och icke-uråldriga drivrutiner från tillverkarens hemsidor?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

@LemonIllusion:

Har en jävla skiva.

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragoned:

Behöver bara en billig dvd spelare för min stationära dator, och för mitt wifi-kort, samma med mitt grafikkort.

*Måste runna allt som sagt där uppe*
*Billig*

Tack i förhand!

Skrivet av Dragoned:

@gothenburg:

Kan man installera windows och sånt på den? (Lägga i skivan till windows och installera), samma med mitt Wi-fi.

om det är windows 10 du menar så brukar man få det på usb minne när man köper och skivorna du får med grafikkort osv är utdaterade när du får dom gå in på hemsidan nvidias hemsida eller amd beroande på vad du har för grafikkort och ladda ner drivrutiner därifrån, wifi kortet kolla märket och namnet gå in på företagets sida och ladda ner drivrutiner för att få dom senaste som någon annan sa också.

dvd läsare är i dagsläget helt värdelöst om du inte ska bränna skivor eller lägga i några gamla skivor du har liggande.

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragoned:

@LemonIllusion:

Har en jävla skiva.

ladda ner windows från deras sida då och kör in det på usb kolla någon guide hur man gör sen har du väl nyckeln i paketet du köpte redan?

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14

Permalänk
Medlem

@Kethsi:

Vet ej.

Har inget USB.

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av gothenburg:
Skrivet av Raptor:

Alltså, du kan köpa vilken DVD-brännare eller DVD-läsare som helst och installera vad som helst från skiva.. Det är liksom det en DVD-brännare/läsare är till för..
Och vad har ditt wifi och grafikkort med saken att göra? Menar du att du ska installera drivrutiner? Det är ju bättre att ladda ner från tillverkarnas hemsidor istället så man får senaste.

Skrivet av LemonIllusion:

Varför inte installera Windows från USB-minne och icke-uråldriga drivrutiner från tillverkarens hemsidor?

Skrivet av Kethsi:

om det är windows 10 du menar så brukar man få det på usb minne när man köper och skivorna du får med grafikkort osv är utdaterade när du får dom gå in på hemsidan nvidias hemsida eller amd beroande på vad du har för grafikkort och ladda ner drivrutiner därifrån, wifi kortet kolla märket och namnet gå in på företagets sida och ladda ner drivrutiner för att få dom senaste som någon annan sa också.

dvd läsare är i dagsläget helt värdelöst om du inte ska bränna skivor eller lägga i några gamla skivor du har liggande.

Skrivet av Kethsi:

ladda ner windows från deras sida då och kör in det på usb kolla någon guide hur man gör sen har du väl nyckeln i paketet du köpte redan?

Tror att jag köper den första.

Visa signatur

:D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dragoned:

@Kethsi:

Vet ej.

Har inget USB.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=531598

Visa signatur

I7 6700k - Palit gtx 1070 jetstream - Noctua nh-d15s - asus z170 pro gaming - evga supernova g2 750w - samsung 850 evo 500gb -fractal design define r5 - 3x noctua nf-a14