Vem tycker ni ska bli nästa James Bond?

Permalänk
Medlem
Skrivet av RVX:

DiCaprio kanske?

Skickades från m.sweclockers.com

Han är ju inte brittisk.

Henry Cavill är den bäste jag kan tänka som nästa Bond... eller Tom Hiddleston.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Han är ju inte brittisk.

Henry Cavill är den bäste jag kan tänka som nästa Bond... eller Tom Hiddleston.

I och för sig, glömde bort den lilla detaljen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem

Tror att Sam Claflin kan göra det riktigt bra. Har rätt utseende och kan spela både "tuff" och känslosam, så som Bond ska vara. Samtidigt som jag iaf inte bundigt honom till någon sorts typ ellet karaktär än. Enda nackdelen är nog att han kanske är lite för ung fortfarande.

Permalänk
Medlem

Stephen fry

Visa signatur

Main: Core-i7 2600K@stock, Noctua NH-U12S, ASUS P8Z68-V PRO/GEN3, Corsair Vengeance 1600MHz 32GB, Samsung SSD 840 PROSeries 256GB, Corsair HX750 PSU, MSI GTX 1080 Gaming X, Win 10 Pro 64 bit eng, Acer XB270HU Predator, Logitech MX-518
Nettop: Samsung NC10, Tablet: Samsung Galaxy Tab 3, Phone: Honor 8

Permalänk
Medlem

Det kan väl köra någon gammal skådis. Så för man följa bond när han är gammal och allt går åt skiten när nya som gamla fiender försöker avsätta honom. Liam Neeson, kanske?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tumnus:

En kvinna? Vid namn av James Bond?

Jane Bond såklart...
Gav ett förslag till kvinna tidigare i tråden.

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Med tanke på vilket Manschauvinistiskt svin karaktären egentligen är, skulle det verkligen funka med en kvinna i rollen?

Det blev ju redan krystat när han hade en kvinnlig chef (även om Dame Judy Dench alltid är trevlig att titta på)!?

Visa signatur

Dator 1. MSI Z370 GAMING PRO CARBON, Intel Core i7 8700K 3.7 GHz 12MB, Gigabyte AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB, Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance, passivt vattenkyld.

Dator 2. MK MSI X79A-GD45, Intel i7-3820 @ 4,0 GHz, EVGA 980Ti med vattenblock, 16 Gig DDR3, vattenkyld

Specialskärm: ~124 tum 3840 X 1080, 178° FOV (2 x BenQ 1070+)

Permalänk
Medlem
Skrivet av FabriciusRex:

Det kan väl köra någon gammal skådis. Så för man följa bond när han är gammal och allt går åt skiten när nya som gamla fiender försöker avsätta honom. Liam Neeson, kanske?

Då skulle de ju lika gärna köra med Sean Connery igen? Han är ju bara 86 år.

Däremot tycker jag att det var synd att Liam Neeson (64 år nu) inte blev Bond istället för Daniel Craig. (48 år nu).
Är det någon här som vet varför Liam Neeson aldrig blev Bond?

Visa signatur

Don´t do this, don´t do that. Do this and think that.
Serious, do you really think I give a shit?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av FabriciusRex:

Det kan väl köra någon gammal skådis. Så för man följa bond när han är gammal och allt går åt skiten när nya som gamla fiender försöker avsätta honom. Liam Neeson, kanske?

Jag hade gärna sett Liam Neeson med.

Sean Bean hade jag också gillat, möjligt problem att han redan varit Alec Trevelyan i Golden Eye. För övrigt den bästa Bond-filmen i mitt tycke med det bästa filmspelet dessutom.

Samtidigt är jag lite tveksam till gammal bond, Roger Moore var lite väl gammal i A view to a kill. Rejäl åldersskillnad där. Sjukt bra film i övrigt, Grace Jones och Mr Cowbells insatser var minnesvärda.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Avstängd
Skrivet av ZAIZAI:

Med tanke på vilket Manschauvinistiskt svin karaktären egentligen är, skulle det verkligen funka med en kvinna i rollen?

Det blev ju redan krystat när han hade en kvinnlig chef (även om Dame Judy Dench alltid är trevlig att titta på)!?

När det är en kvinna som beter sig likadant är det feminist, säga vad man vill men James Bond är inte kvinnohatare, däremot är många feminister sinnessjuka manshaterskor. Bästa scenen av James Bond "a woman", får mig ett lika gott skratt varje gång jag ser den:

Den som skulle passa bäst idag som James Bond är Leonardo DiCaprio.