Jailbreak på 9.3.3?

Permalänk
Medlem

Jailbreak på 9.3.3?

Hej,

Jag önskar låsa upp min IPad Air(1) för att få fler inställningsmöjligheter i systemet och har tittat på jailbreak som ska tydligen fungera för 9.3.3. Enligt denna länken så ska det gå att jailbreaka fullt ut så att man slipper gör om det vid omstart, väljer jag att genomföra upplåsningen med Windows så kostar programmet pengar. De e inga stora summor men vad jag vill försäkra mig om är att detta är ända viset nu? Har annars fått för mig att jailbreak alltid varit gratis?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Låter som scam om det kostar pengar. Har för mig att det bara är Pangu som klarar biffen för 9.3.3.

Permalänk
Medlem

Du ska inte betala för jailbreak

Här har du för iOS 9.3.3: http://en.pangu.io/

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Dock måste man göra om jailbreaken vid en omstart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zed':

Låter som scam om det kostar pengar. Har för mig att det bara är Pangu som klarar biffen för 9.3.3.

Aha, tack.

Skrivet av lambdan:

Du ska inte betala för jailbreak

Här har du för iOS 9.3.3: http://en.pangu.io/

Hur fungerar detta på enheten? Måste jag manuellt jailbreaka den varje gång man startar om enheten då?

Skrivet av riccoo:

Dock måste man göra om jailbreaken vid en omstart.

Hmm, tyckte jag läste att man skulle kunna göra en full jailbreak på 9.3.3? Men det är kanske påhitt? En jailbreak jag körde installerade en Semi Jailbreak app, i den kan man välja Full Jailbreak men den kräver att man donterar mindre summa förr att upgradera till Freemium?

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

@Jimmy: Startar du om telefonen måste du köra Pangu appen (dator behövs ej) och trycka på knappen igen, efter ett tag är telefonen jailbreakad igen och du har alla dina jailbreak tweaks m.m. tillbaka precis som det var innan du startade om.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P