Var hittar man "Strengberg tolkar Bellman"?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Öland
Registrerad
Dec 2013

Var hittar man "Strengberg tolkar Bellman"?

Som rubriken lyder. Någonstans ifrån har jag fått tag på en skiva som heter Strengberg tolkar Bellman. Av de jag känner till som tolkar Bellman är det här den bästa skivan jag har hittat. Tyvärr har den blivit repig med åren.

Mina googlingar har lett mig hit: http://www.popfakta.se/sv/utgivning/e/21dd9ac2-acae-47dd-8c50...
Där står information om förlag, producenter och så vidare men ingen information om hur man kommer i kontakt med dem.

Är det någon som vet var man kan få tag på musiken?

# = Brädgård

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

Den finns iaf på spotify

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Karlstad
Registrerad
Apr 2004

Här verkar den finns:

http://www.tradera.com/item/210135/260742099/anders-strengber...

Obs, jag har ingen aning om hur seriös eller ej säljaren är, verkar ju dock ha bra betyg.

Dator 1 | Intel Core i7-4770K @ 4,6Ghz | Corsair H100i | Asus Z87-A | Crucial DDR3 BallistiX Sport 2x8GB 1600Mhz CL9 | Asus GTX TITAN | Corsair TX650W | Intel 335 240GB | LG 24" + Philips 27" + Philips 27" | Fractal Design R3 |
Dator 2 | Intel Xeon W3520 | TRUE Spirit 120M | Asus Rampage II Extreme | Patriot Viper II Sector7 3x2GB 1600Mhz CL8 | PNY 8800 Ultra | Intel 330 120GB |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Öland
Registrerad
Dec 2013

Typiskt, jag som inte har Spotify. Jag vill ju kunna lyssna på den offline.

# = Brädgård

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004
Skrivet av LaoLao:

Typiskt, jag som inte har Spotify. Jag vill ju kunna lyssna på den offline.

Finns även här
https://itunes.apple.com/en/album/id1127424298

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Öland
Registrerad
Dec 2013

Trevligt. Går det att spela den musiken i andra program än iTunes?

Tack för hjälpen!

Sen vore det också trevligt om någon kunde hjälpa mig att kontakta någon som har medverkat i produktionen av albumet.

# = Brädgård

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004
Skrivet av LaoLao:

Det går utmärkt, det är drag and drop till andra lagringsmedier eller mappar osv. Högerklicka och välj öppna med, och välj annat program.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sthlm
Registrerad
Jan 2003
Skrivet av LaoLao:

Tack för hjälpen!

Sen vore det också trevligt om någon kunde hjälpa mig att kontakta någon som har medverkat i produktionen av albumet.

Anders Strengberg verkar finnas på Facebook, samt enligt hitta.se finns det enbart 3 personer som heter så i Sverige (som syns iaf)

ANders "string" Stenberg verkar ha en väldigt musikinriktad profil, så det är väl en rätt stor chans att det är han.

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Öland
Registrerad
Dec 2013
Skrivet av thompson:

Här verkar den finns:

http://www.tradera.com/item/210135/260742099/anders-strengber...

Obs, jag har ingen aning om hur seriös eller ej säljaren är, verkar ju dock ha bra betyg.

Skrivet av oobum:

Anders Strengberg verkar finnas på Facebook, samt enligt hitta.se finns det enbart 3 personer som heter så i Sverige (som syns iaf)

ANders "string" Stenberg verkar ha en väldigt musikinriktad profil, så det är väl en rätt stor chans att det är han.

Hah! Här har jag googlat någon gång om året och aldrig fått napp men så kommer både fysisk cd-skiva och kontaktmöjligheter.

Tack alla för hjälpen!

# = Brädgård