Battlerite early access fr o m 20 september!

Permalänk
Medlem

Battlerite early access fr o m 20 september!

Glöm inte att spana in det actionfyllda, skill-baserade pvp-spelet Battlerite från Svenska utvecklarna Stunlock Studios och Coffee Stain Studios.

PvP i dess sanna esse. 2v2 och 3v3 ligger i fokus med klassisk MOBA-PoV.

Early access blir tillgängligt 20e september (pris ~200kr) och släpps gratis för alla dec 2016 / jan 2017!
> Battlerite på Steam <
> Trailer - Youtube <
> Battlerites hemsida för mer information <

Skriv gärna en kommentar om ni planerar att testa och så skickar jag mitt steam name i PM

Visa signatur

Ludacris@live.se

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Har 4 betanycklar om någon är sugen. Bara och dra iväg ett PM.

Permalänk
Medlem

Pm

@Zeroastic: Har skickat

Permalänk
Medlem
Skrivet av MaGosT:

Har 4 betanycklar om någon är sugen. Bara och dra iväg ett PM.

Verkar inte kunna editera detta inlägg.. men nycklarna är hur som helst slut.
Tack för visat intresse

Permalänk
Medlem

Hur kommer det sig att de säljer så bra på steam, men nästan inga streamar? ca: 1000 stycken på twitch. Borde ju vara det perfekta spelet för just detta? Borde ju sälja ganska bra nu när det har legat på listans 1:a plats i några dagar. Steamspy visar 18.000 bara dock? är det något geografiskt för att man är i Sverige?

Visa signatur

OS: Windows 10 | GPU: MSI GeForce GTX 980 Ti (6GB) | MOBO: ASUS X99-A | CPU: i7-5820K | SSD: Samsung 830 256GB | PSU: HX750i 750W Platinum | RAM: Vengeance LPX 32GB DDR4 2133Mhz |

HMD: Oculus Rift (CV1) | Mobiltelefon: Huawei P20 Lite (Android)

Permalänk

Hur är spelet? verkar jädra skoj när man kollar på twitch

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk
Medlem

Det är i princip som bloodline champions i grunden, alternativt tänk dig WoW arena meets en liten MOBA-hero-pool utan gear-farmandet.

I love it

Permalänk

Riktigt kul spel. Snabbt med massa action.
PMa om ni vill spela med en ifrån södra scweden. Dock fortfarande newb.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 | MSI MAG B560 TOMAHAWK WIFI | Intel Core i5 11600K | MSI GeForce RTX 3060 12GB VENTUS 3X OC | ASUS ROG Strix 850W | Kingston Fury 32GB (4x8GB) DDR4 3200MHz | Noctua NH-U12S | Samsung 970 EVO Plus 2TB | W10

Permalänk

Nu har man precis köpt spelet, Fan va skoj det är, Nån som vill lira ? dra iväg ett pm.

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tossitoker12:

Nu har man precis köpt spelet, Fan va skoj det är, Nån som vill lira ? dra iväg ett pm.

Vilken grade är du i då? ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av J-Link:

Vilken grade är du i då? ^^

Skickades från m.sweclockers.com

Vet jag inte men lyckats skrapa ihop 20 matcher iaf

Visa signatur

Sveriges Största Discord för Nintendo switch spelare : https://discord.gg/tJyJDGR Välkommen in!!

Permalänk
Medlem

Jag är absolut inte bäst på spelet men skulle definivt tro att med rätt medspelare skulle man nog kunna pusha en hel del rating relativt enkelt

Om någon är sugen på att lira 2s eller 3s är det bara o dra iväg ett PM så kan vi testa spela några games och se huruvida vi lyckas ihop! Just nu är jag på 2400ish rating, dock försökte jag spela med en kompis som sänkte min winrate otroligt - så jag misstänker att det fuckade min placement ordentligt

Permalänk
Medlem

Jag har bara spelat kanske fem timmar, men tvi vale vad roligt jag har med det här spelet.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tossitoker12:

Nu har man precis köpt spelet, Fan va skoj det är, Nån som vill lira ? dra iväg ett pm.

Skrivet av Zeroastic:

Jag är absolut inte bäst på spelet men skulle definivt tro att med rätt medspelare skulle man nog kunna pusha en hel del rating relativt enkelt

Om någon är sugen på att lira 2s eller 3s är det bara o dra iväg ett PM så kan vi testa spela några games och se huruvida vi lyckas ihop! Just nu är jag på 2400ish rating, dock försökte jag spela med en kompis som sänkte min winrate otroligt - så jag misstänker att det fuckade min placement ordentligt

Adda mig, PomFritzl så kan vi säkert testa några games tillsammans! Bara G12 atm men aimar på 14

Visa signatur

Ludacris@live.se

Permalänk

Grymt roligt spel alltså Moba/wow-arena.. Fight dirr.. Slippa se folk farma guld i 50min innan det händer något xD

Visa signatur

Desktop: Geforce GTX 770 | 8gb DDR3 1600mhz | Intel i5-4670k | SSD 120gb | OS Win 8.1 |

Permalänk
Medlem

Adda Stekberg, mainar mest Croak eller Rook.

Visa signatur

Stationär: i7-4790k@4.6Ghz | MSI GAMING 5 | Corsair Vengeance 8GB | MSI GTX970 Twin Frozr V | EK Cooled

Permalänk
Medlem

Till er som testa: hur är spelet? kommer man jämföra allt med HoN, Dota, LoL osv och bli arg att det inte är likt, eller att det är för likt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av nemo88:

Till er som testa: hur är spelet? kommer man jämföra allt med HoN, Dota, LoL osv och bli arg att det inte är likt, eller att det är för likt?

Det som är likt är hur man ser sin gubbe och spelplanen, att man har olika abilities. Detta är mer ett renodlat Arena lir. Mer likt WoW fast väldigt mycket högre tempo.

Visa signatur

Stationär: i7-4790k@4.6Ghz | MSI GAMING 5 | Corsair Vengeance 8GB | MSI GTX970 Twin Frozr V | EK Cooled

Permalänk
Medlem
Skrivet av aandreee:

Det som är likt är hur man ser sin gubbe och spelplanen, att man har olika abilities. Detta är mer ett renodlat Arena lir. Mer likt WoW fast väldigt mycket högre tempo.

Okej

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Riktigt kul spel, välja hero och in i Arenan direkt.
Mycket adrenalin.

Rekommenderar starkt att köpa detta på steamrean just nu, endast 15 euro också!