"Kumulativ uppdatering för Windows 10 Version 1607" - Laddar ej ner

Permalänk

"Kumulativ uppdatering för Windows 10 Version 1607" - Laddar ej ner

Hej!

Någon annan som har problem med att ta ner denna uppdatering? Har haft igång Windows Update ett bra tag nu, och är bara denna uppdatering kvar. Men den verkar vägra dras ner. Har startat om datorn ett flertal gånger nu, men inget händer.

Tack!
/Krig

Permalänk
Medlem

Om du menar KB3189866 så hängde sig nedladdningen på båda mina datorer på 50% resp 49% först. Sedan fick jag den nedladdad till den ena datorn, men på den andra så hängde den sig sedan igen nu på 95%. Efter som jag bara använder den ibland på får vi se vad som händer om ett tag.

Permalänk
Medlem

Är intresserad av att höra hur det gick för er, hittade ni någon lösning? Har länge försökt att få denna uppdatering att funka men dator fastnar alltid på svart skärm!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define Mini C TG | CPU: Intel Core i5 9600K | Kylning: Noctua NH-U14S | GPU: Asus Radeon GTX 970 | RAM: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 2666Mhz CL16 Vengeance LPX | MB: Asus Prime Z390M-Plus | PSU: be quiet! Power Zone 750W Bronze Modular | SSD: Samsung 970 EVO 500GB | HDD: Western Digital Green 3TB

Permalänk
Medlem