Hörlurar till kontorslandskap

Permalänk

Har nu testat mina Audio Technica lurar under ett par dagar. Mycket nöjd med såväl ljud som komfort. Tack alla som har bidragit i tråden.

Mvh

Permalänk
Medlem

Jag var hos Webbis där de demade Bose-lurar. Tyvärr vet jag inte vad de heter men jäklar vilken isolering! Plötsligt blev det knäpptyst i en annars livlig butik. Jag är ingen audiofil men musiken lät riktigt bra. Hade inte glasögonen på just då så låter det vara osagt hur det känns med dem. Dock beror det också på glasögonen, hade sådana som inte satt tajt mot sidorna på huvudet och då funkade inga hörlurar. Sen får sidobitarna vara för långa så de inte trycker mot örat när luren är på.

Edit - Aha du hade redan köpt lurar, grattis

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Bra hörlurar hjälper definitivt till för att kunna koncentrera sig på jobbet i ett stökigt kontorslandskap. Men det är även störande med folk som går förbi hela tiden i ögonvrån. Har ni några bra tips på hur man kan skärma av ögonvrån?