Arduino och blandade elektronikkomponenter

Permalänk

Arduino och blandade elektronikkomponenter

Hej.
Säljer nu av alla mina elektriska komponenter och mikrokontroller osv. Har bytt utbildning och behöver de inte längre. Det är allt från dioder, resistorer, kondensatorer till displayer och mikrokontroller. Går att bygga en hel del, eller bra att bara experimentera med. Finns en RC-servo också med i paketet. En Arduino 2009 samt en extra kontroller med förprogrammerad bootloader för arduino. Perfekt för en ny moddningsmästare.

Nypris är kanske 2500+. Pris bud. Kan skickas eller hämtas i Piteå. Endast hela paketet.

Hälsningar
Alexander

Läs hela annonsen här

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Medlem

Prisförslag?

Permalänk
Skrivet av Wully:

Prisförslag?

500:-

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2

Permalänk
Medlem

**Uppdatering**

Har varit i kontakt med säljaren. Paketet är förhoppningsvis skickat. (Inget kolli)

Ett varningens finger. Köpte ett Trackir5 av tomten_alle i tisdags natt. Swishade pengar och blev lovad att det skulle skickas onsdag förmiddag. Han har sedan dess inte hört av sig trots att jag skickat PM och SMS. Han var senast inloggad för någon timme sedan men har ändå inte bemödats svara på PM. Avvaktar tills ikväll innan jag anmäler honom.

Visa signatur

|Fractal design Define C|XFX Merc 6950 xt|AMD Ryzen 7 5800x3d|MSI 450b Gaming Plus|Corsair Vengeance 32gb DDR4 3200mhz|Corsair RM 850e|Alienware AW3423DWF|

Permalänk
Skrivet av BostonGurkan:

Ett varningens finger. Köpte ett Trackir5 av tomten_alle i tisdags natt. Swishade pengar och blev lovad att det skulle skickas onsdag förmiddag. Han har sedan dess inte hört av sig trots att jag skickat PM och SMS. Han var senast inloggad för någon timme sedan men har ändå inte bemödats svara på PM. Avvaktar tills ikväll innan jag anmäler honom.

Jag har skickat paketet. Allt är i sin ordning.

Visa signatur

6600K@4,5GHz 1,25V | EVGA 980Ti | Samsung 950 Pro m.2