Var köper man begagnade BR filmer?

Permalänk

Var köper man begagnade BR filmer?

Letar efter lite gamla filmer på Blu-ray. Går att få tag på engelska versioner, men vill ha dem på svenska (text i alla fall).

Crouching Tiger, Hidden Dragon
Hero
House of Flying Daggers

Hittar dem dock ingenstans, någon som vet hur man får tag i gamla filmer? Var är det bäst att annonsera?

Permalänk
Medlem

Jag har haft en del tur med Kvarn Video, inte för att de har just de titlarna, men värt att hålla ett öga på.
http://www.kvarnvideo.se/se/grp/dvd-begagnat.php

Permalänk
Medlem

Tradera brukar vara ganska bra.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Ingen aning hur jag hittade denna tråden men såg rätt intressant ut!

Film och Serier är en stor del av mitt liv! Och de jag älskar köper jag gärna för att ha hemma, helst ngn specialedition. Tanken är att göra ett fint vardagsrum/biorum med memoribilia, filmer, statyer etc.

Den här sidan kvarnvideo va ju lite som utförsäljningen på maxi/hemmakväll (fast beggagnat) men man kan ju hitta filmer man saknar och vill ha. Har endel filmer som man kommer ihåg från barndommen etc som är väldigt svåra att hitta, både digitalt och fysisk skiva.

Så tack för tipset!

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧