CSGO laggar i början tabbar man ner det och upp det igen så slutar det lagga direkt vad är felet?

Permalänk
Avstängd

CSGO laggar i början tabbar man ner det och upp det igen så slutar det lagga direkt vad är felet?

Hej. Jag kan spela Gta v på höga inställningar helt utan problem och det är helt laggfritt både single och multiplayer vad jag har märkt. Jag undrar varför csgo laggar när man startar den och sen när man tabbar ner det och upp det så slutar det lagga och jag kan inte förstå varför. Jag tror vi kan utesluta att det är något fel på grafikkort för andra spel funkar ju helt klockrent som Gta v. Jag har även gjort verify cache men har ej funkat.

Specs: http://www.3dmark.com/3dm11/11049204

Permalänk

@Ikasera: in på xbox appen och stäng av Dvr

Permalänk
Avstängd

@Antonheeh: Jag har aldrig använt Xbox appen har aldrig använt ett xbox heller är du säker på att det kan vara felet?

Permalänk

@Ikasera: Jag hade exakt samma problem och hade inte heller använt xbox appen, Flera som haft det problemet efter w10 update. Fungerade för mig.

Permalänk
Avstängd

@Antonheeh: Tack det funkade.

Permalänk
Medlem

beror på att cs go startas ibland låst till 72 FPS. genom att tabba så blir det normalt i menun ska du ha 120 fps

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell