Var köper man reservdelar till en nyare acer?

Permalänk
Medlem

Var köper man reservdelar till en nyare acer?

Tjejen spillde lightläsk i hela sitt tangentbord på sin VN7-792G. Nåt med kemikalierna verkar göra att det fortsatte vara kortslutet även efter att det torkat ordentligt... vi är således på jakt efter nytt tgb. Jag har hittat lite svenska sidor men 792 finns aldrig i deras directory, bara 791. På utländska sidor finns oftast 792 men jag har bara hittat tysk amerikansk och uk layout. Vet nån var man kan hitta en med svensk?

Visa signatur

8700K 5Ghz | 32GB 3200Mhz | 2080Ti 11GB | Phanteks Enthoo | Asus PG27AQ

Permalänk

Har inget bra ställe men ett tips är att man söker på nordic keyboard och inte swedish. Fick bhta på en burk för ngt år sedan och kom på detta då.

Permalänk
Rekordmedlem

Verkar ju finnas som beställningsvara på en del ställen.
Det skulle inte förvåna mig om de har nått "tomt" tangentbord som de anpassar lite beroende på språkversion för att slippa ha alla mindre språk i lager.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

Hejsan! Kolla in http://www.zandparts.com/se , där finns en hel del till framförallt Acer och Asus.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Skräddaren säger nej.