Någon som kan chippa ps3

Permalänk
Medlem

Någon som kan chippa ps3

Letar efter någon med rätt utrustning, kunskap och lite tid över i Västeråsområdet eller en bilresa bort. Behöver hjälp att nedgradera ps3 till firmware 3.55. Ska tydligen behövas en E3 flasher.

Alternativt om ni vet något företag som gör detta.

Permalänk
Medlem

Psxcare kan nergradera PS3, och även installera CFW samtidigt om du vill: http://www.psxcare.com/product.php?xProd=1658&xSec=140

EDIT: Dock kanske inte Stockholm (där deras butik ligger) räknas till "Västeråsområdet". Det går dock att skicka in PS3an till dem via posten.

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Skrivet av Jocke86:

Letar efter någon med rätt utrustning, kunskap och lite tid över i Västeråsområdet eller en bilresa bort. Behöver hjälp att nedgradera ps3 till firmware 3.55. Ska tydligen behövas en E3 flasher.

Alternativt om ni vet något företag som gör detta.

Vet att www.console.se brukade göra sådant förut (Deras butik ligger i västerås). Finns dock ingen info om sådant på deras hemsida längre, men du kan ju alltid skicka iväg ett mail till dem och fråga.

Visa signatur

|Phanteks Enthoo Evolv ITX|EVGA G2 750W|Asus H81i-plus + 4790K med en Cooler Master Evo 212|8GB 1600Mhz|ASUS GTX 1070 Strix Gaming OC|

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen!

Skickades från m.sweclockers.com