Kan man filtrera på eftersläpsreducering på Prisjakt?

Permalänk

Kan man filtrera på eftersläpsreducering på Prisjakt?

Hittar det inte iaf.

Och om inte, varför i helskotta inte?

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.

Permalänk
Medlem

vill inte vara någon typ av besservisser men hör av dig till prisjakt, ifall det är en parameter som är nära till hands för dom att lägga till kan man ju hoppas att det inte är några problem

Permalänk
Skrivet av hakke87:

vill inte vara någon typ av besservisser men hör av dig till prisjakt, ifall det är en parameter som är nära till hands för dom att lägga till kan man ju hoppas att det inte är några problem

Var mest en ögonbrynshöjning från min sida. Webben ger svaret i alla fall utom 1 hittills på sajter som är noga med specs.

Men Prisjakt-medlemmar måste ju lägga in uppgiften också, och - eftersom jag hamnar på 2014- och 2015-skärmar hela tiden oavsett feature jag söker på i en gamingskärm - så om det inte är inlagt nu så blir det en hel del skärmar att komma ikapp på...

Men som sagt webbsökning funkar. Tänkte bara höra utifall att jag missat det. Jag är inte perfekt och det finns många (löjliga) features i filtret. Yes! Jag måste bara ha en Svanen-märkt gamingskärm!

Visa signatur

[4790k@4.6]+[RTX 3070 OC]+[16GB]+[4x SSD]+[NZXT+700W Gold]+[Win7]+[2x Samsung SA27950D <3]+[Topre TKL]+[G403 Hero wired]+[HyperX Cloud Alpha S]+[KingKong 2 Pro]. ZBook 17 G5, Quadro P3200, Win11.