Iron sights Battlefield 1

Permalänk
Avstängd

Iron sights Battlefield 1

Har alldrig varit "fan" av dessa, scopes finns ju bara på sniper som jag förstår. Finns det nåt "hide weapon" och bara köra med nåt "dot" pekar sikte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mephiston:

Har alldrig varit "fan" av dessa, scopes finns ju bara på sniper som jag förstår. Finns det nåt "hide weapon" och bara köra med nåt "dot" pekar sikte?

Det finns sikten på andra vapen och inte enbart på scout. T.ex MP18 Optical på Assault. Det är en form av ett förtida red-dot sight skulle man kunna kalla det. Dessa sikten finns även på andra vapen i Assault-klassen. Kör du medic kan du köpa vapen med snipersikten, t.ex Mondragon Sniper, allt möjligt finns ifall du levlar upp din klass. Vill du köra t.ex mycket Assault eller Support, så rekommenderar jag dig att verkligen gå all-in och levla upp klasserna för det finns många vapen med sikten på. T.ex MG15 Suppressive som kommer med ett 200 bulors magasin och ett sniperliknande-sikte, dock enbart 4X-sikte. Tips: Läs informationen på alla vapen du inte äger så ser du vilka som kommer med sikten och så vidare.

Visa signatur

8700K 5GHz | GeForce GTX960 4GB WFOC | Corsair Vengeance LPX 16GB 3200MHz | Windows 11