Permalänk
Medlem

HP Spectre 13-v001no

Hej,

Jag är på jakt efter en dator jag kan både ha till plugget men även spela lite på. Var först inne på att köpa Mac. Men har fått upp ögonen på HP's Spectre 13-v001no, eftersom den är lätt och händig. Någon som har erfarenhet av denna?

Vilka spel tror ni att den klarar? Eller finns det andra laptops ni skulle rekommendera som inte är för klumpiga men ändå går spela på.

MVH
Bruun

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bruun:

Hej,

Jag är på jakt efter en dator jag kan både ha till plugget men även spela lite på. Var först inne på att köpa Mac. Men har fått upp ögonen på HP's Spectre 13-v001no, eftersom den är lätt och händig. Någon som har erfarenhet av denna?

Vilka spel tror ni att den klarar? Eller finns det andra laptops ni skulle rekommendera som inte är för klumpiga men ändå går spela på.

MVH
Bruun

Kollat lite på denna med, sitter i samma sits som du och vill spela enklare spel, funderar på en asus Zenbook med dedikerad grafik. Men osäker vilken jag ska välja, denna kanske skulle kunna vara ett alternativ:

https://www.siba.se/datorer/barbara-datorer/barbara-datorer-l...

Permalänk
Medlem

Jag har en Spectre och visst går de att spela på den men den är ju egentligen inte gjord för det.. sjukt mobil enhet dock!