Bästa CSGO kniven för ca 100euro.

Permalänk

Bästa CSGO kniven för ca 100euro.

Hej hej! Jag undrar vad som är den bästa kniven för ca 100euro. Vill inte ha flip knife, gut knife eller huntsman. Gärna Field tested+. Kan köpa den från marknaden eller på Opskins.com.
Jag gillar bayonet, Bowie, m9 mm.
Tacksam för svar

Permalänk
Medlem

Nyfiken fråga bara. Jag spelar inte CS längre. Men är det inte bara design på knivarna? Eller finns det andra attribut som gör dem köp/sälj-bara?

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

@fragwolf: 100% kosmetiskt

Permalänk
Medlem

Knivar är ju extremt subjektivt. Det är ju upp till dig vilken kniv du tycker är mest najs för 100 euro.

Det är ju bara in och kolla på market eller opskins och browsa på knivar runt hundringen.

Permalänk

Bayonet CH går för runt 100 euro, om du kan hitta någon med ett bra pattern.

Visa signatur

Fractal Design Define R3, i5 3570k, Be Quiet Dark Rock Pro 2, Gigabyte GTX 670 WFx3, ASUS P8Z77-V, Corsair Vengeance 16gb, Fractal Design Tesla R2, Corsair Force GT 120gb, Seagate 1tb HDD, WD 1tb HDD

Permalänk
Medlem

Kan någon förklara för en som inte lirar CS:GO varför man skulle vilja lägga 1000kr för något som ändrar utseendet på ett vapen?

Jag kan förstå att man säljer saker som man hittar.. Men varför köpa?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Virtual E-Penis, vissa klarar sig inte utan.

Permalänk
Medlem

Menar du "bästa kniven" ur ekonomisk synpunkt? Värdet över en längre tid osv?

Visa signatur

Chassi: Fractal Meshify, Skärm: LG C2 oled, GPU: AMD 6950XT, CPU: Ryzen 5800X3D, M2: 1TB , SSD: 480GB, M2 1TB, PSU: Dark Power Pro 1500W, Mobo: ASUS TUF GAMING X570-PLUS, RAM: 32GB Ripjaws @ 3600MT, Mus: Logitech G502X Matta: Steelseries QcK Heavy, Tbord: Logitech MX Mech Mini, Hörlurar: BD DT1990 Pro, DT770 PRO, Superlux HD-668B, Sennheiser HD599 OS: Win11. AI: Tascam US-20x20, Monitorer: Yamaha HS7 x2.
Citera när ni svarar! :)

Permalänk
Medlem

@Valter2002:

Du måste ju ha det riktigt bra ställt ekonomiskt, om man vill lägga 900kr på ett skin och tycka det är värt det... Grattis

En annan sak man kan göra om man har för mycket pengar:

Visa signatur

i7-13700K / Noctua NH-D15 * 2x16GB Kingston 32GB DDR5 5600MHz * KFA2 RTX 4090 SG *
ASUS Prime Z690-A * be quiet! Straight Power 11 Platinum 1000W * Samsung 980 PRO M.2 NVMe SSD 2TB * Acer Nitro 32" 4K * Objetive 2 amp+DAC * Antlion MicMod V2 * Philips Fidelio X2. *

Permalänk
Medlem
Skrivet av SunQ:

Kan någon förklara för en som inte lirar CS:GO varför man skulle vilja lägga 1000kr för något som ändrar utseendet på ett vapen?

Jag kan förstå att man säljer saker som man hittar.. Men varför köpa?

Var lite det jag var inne på

Visa signatur

.

Permalänk

Hahahahahahah.