[BF1] Öppen spelkväll med Geeks Gaming - 19:00 26 Okt!

Permalänk
Moderator

[BF1] Öppen spelkväll med Geeks Gaming - 19:00 26 Okt!

Vässa bajonetterna, på med stövlarna, det är dags att lira Battlefield! Inställning sker ikväll klockan 19:00teamspeak.geeksgaming.se, där bildar vi grupper och härjar på slagfältet i god laganda!

För den som inte har skaffat spelet går det att följa slagfältet på liveströmmen nedan eller på Twitch-kanalen GeeksLive.

https://www.twitch.tv/geekslive/v/97267504/

Alla är välkomna att spela, det enda vi kräver är trevlig stämning och respekt för varandra. Även om man är blyg och inte vill prata är det okej att komma in på teamspeak och panga så ses vi i skyttegravarna!

Killstreak klipp ifrån förra veckan: https://clips.twitch.tv/geekslive/FunnyGrouseDendiFace

#Spelkväll #Geekslive #Geeksgaming #BF1

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
SpelClockers

Jag längtar tills min min nya dator kommer, tills dess kommer jag allt kolla när ni spelar!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Hedersmedlem

kanske skulle få tummen ur och spela lite, har inte spelat den "färdiga" versionen än

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
Hedersmedlem

Var där eller var en fyrkant!

Visa signatur

Går det bra, eller går det som vanligt?

Permalänk

Jag tittar in!

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk

Kan tyvärr inte spela ikväll då jag jobbar, men för den som inte är så insatt ...vilken server
är det som gäller när ni spelar?

Väljer ni någon random från serverbrowsern eller är det någon specifik server ni är inne på?

Visa signatur

Stationär: Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650I Aorus Ultra | Kingston Fury Beast DDR5 6000MHz 2x16GB | PowerColor Radeon RX 7900 XTX 24GB Hellhound | Cooler Master NR200P MAX | Kingston KC3000 2TB NVMe | Samsung EVO 850 1TB | Samsung 870 QVO 4TB | LG UltraGear 38GN950 | Acer Predator XB271HU | Klipsch Reference R-51PM | Hifiman Sundara Stealth Revision | Shure MV7 | Glorious GMMK Pro | Logitech Pro X Superlight | Platta: Ipad 9th Gen | Nätverk: Unifi Dream Router

Twitch: https://www.twitch.tv/revolt_III

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av revolt_III:

Kan tyvärr inte spela ikväll då jag jobbar, men för den som inte är så insatt ...vilken server
är det som gäller när ni spelar?

Väljer ni någon random från serverbrowsern eller är det någon specifik server ni är inne på?

Det brukar vara olika servers varje gång. Men just nu ikväll spelar vi på denna: 19897.

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem

Hann inte spela idag.
Lämnade datorn igång på em för att ladda ner spelet.
Sen visade den sig ha gått i strömsparläge (misstänker nån klåfingrig)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk

Första gången jag var med igår. det var riktigt kul och trevligt, så absolut inte sista gången ni ser mig kriga och kasta gas granater ifrån Geek Gamings skyttegravar...

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Det brukar vara olika servers varje gång. Men just nu ikväll spelar vi på denna: 19897.

Hittade tyvärr ingen server med det id:et.
Annars hade jag varit på.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av TubularBoy:

Hittade tyvärr ingen server med det id:et.
Annars hade jag varit på.

Vi ska fixa egna servrar när de släpper möjligheten. Senaste vi hört är efter släppet av spelet är klart så antagligen början av november.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Det var synnerligen roligt att spela med o mot er. Spec när man dundrade in med en tank på en flagga och började döda och man hörde desperata skrik på TS

MVH IceCold Swede 8|

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Molotov:

Hann inte spela idag.
Lämnade datorn igång på em för att ladda ner spelet.
Sen visade den sig ha gått i strömsparläge (misstänker nån klåfingrig)

Skickades från m.sweclockers.com

Haha, exet gick och satte på ECO på alla datorer när jag var borta hemifrån. Lite frustrerande då man väntar på raid folkets antågande... man är AFK längre perioder med headset på och datorn slår av.
Fredagsmys gamer mardröm.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Moderator
Skrivet av Molotov:

Hann inte spela idag.
Lämnade datorn igång på em för att ladda ner spelet.
Sen visade den sig ha gått i strömsparläge (misstänker nån klåfingrig)

Skickades från m.sweclockers.com

Ajaj du, surt. Men vi lirar BF1 hela tiden nu så in med dig på TS om du vill hänga på. Det finns folk varje kväll som gärna bildar grupp, kika under Battlefield kanalerna.

Skrivet av Blacksheep:

Första gången jag var med igår. det var riktigt kul och trevligt, så absolut inte sista gången ni ser mig kriga och kasta gas granater ifrån Geek Gamings skyttegravar...

Tack detsamma! Det var en festlig kväll och det kommer fler sådana.

Vadå gasgranater?!? (video)

Lan vs Emil till häst! (video)

Skrivet av TubularBoy:

Hittade tyvärr ingen server med det id:et.
Annars hade jag varit på.

Beklagar, vet inte riktigt hur det kom sig att vissa hittade den och andra inte. Det blir bättre när vi har egna.

Skrivet av -=Sh/\rK=-:

Det var synnerligen roligt att spela med o mot er. Spec när man dundrade in med en tank på en flagga och började döda och man hörde desperata skrik på TS

MVH IceCold Swede 8|

Det är alltid kul att sitta i ett rum på båda sidor av laget, lite svårt att dela upp sig lagmässigt i två rum när MM flyttar en hel squad mellan lagen. Hade ju varit bra om det hade skickats ut någon slags identifierare som man kunde läsa av på VOIP mjukvarunivå och flytta folk därefter. Enda kvarvarande alternativet är att varje squad sitter för sig men då mister man lagkänslan.

IceCold härjar med light tank! (video)

Skrivet av Lengab:

Haha, exet gick och satte på ECO på alla datorer när jag var borta hemifrån. Lite frustrerande då man väntar på raid folkets antågande... man är AFK längre perioder med headset på och datorn slår av.
Fredagsmys gamer mardröm.

Hoppsan, får nog förbättra kommunikationen där. Hört att bredduvor är poppis? Skämt åsido, trist att du missade det men vi lirar varje kväll, bara att komma in.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Skrivet av Lan:

Det är alltid kul att sitta i ett rum på båda sidor av laget, lite svårt att dela upp sig lagmässigt i två rum när MM flyttar en hel squad mellan lagen. Hade ju varit bra om det hade skickats ut någon slags identifierare som man kunde läsa av på VOIP mjukvarunivå och flytta folk därefter. Enda kvarvarande alternativet är att varje squad sitter för sig men då mister man lagkänslan.

IceCold härjar med light tank! (video)

Hihi ja jag såg allt att det var dig där Jo det är svårt att hitta en optimal lösning men samtidigt är det ju lite kul att höra andra laget så man kan smida onda ränker

Nice clip där

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)