Permalänk

HTC One M8 startar inte

Hej!
Hade en söndrig laddare som höll på o krabba. Så idag när jag försökte ladda mobilen så stängdes mobilen av varje gång jag satte i den. och till slut vägrade den starta. Så jag gick o köpte en ny sladd men nu lyser den inte alls även om laddaren är i. Det går inte att starta den på något sätt, inte vanligt och inte komma in på den där "reboot" menyn, den är helt svart. Vet ej vad jag ska göra. Har ni någon lösning eller något tips så skulle det verkligen uppskatas tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av karlsson27:

Hej!
Hade en söndrig laddare som höll på o krabba. Så idag när jag försökte ladda mobilen så stängdes mobilen av varje gång jag satte i den. och till slut vägrade den starta. Så jag gick o köpte en ny sladd men nu lyser den inte alls även om laddaren är i. Det går inte att starta den på något sätt, inte vanligt och inte komma in på den där "reboot" menyn, den är helt svart. Vet ej vad jag ska göra. Har ni någon lösning eller något tips så skulle det verkligen uppskatas tack

Hade något liknande på min HTC M8 jag hade förut lösningen var då följande:
1. Ha sladden i hela tiden.
2. Håll in Volume down knappen, tryck på Power knappen och håll kvar Volym knappen.

Så ska den komma in i boot menyn och därifrån kunde jag starta om den ordentligt. Men antar att det är det du har provat redan

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk

@zorken: Aa har prövat det jätte många gånger, det har hänt innan men då funkade det. man får väl hoppas på ett mirakel så man slipper lämna in skiten för flera hundra x(