Battlefield 1, söker nya vänner att spela med

Permalänk
Medlem

Battlefield 1, söker nya vänner att spela med

Hej Allesammans, jag och min polare Karl har skaffat BF1 och önskar få lite mer vänner som spelar detta efter dagens session av gibb. vi är båda över 20 år och sitter helst på TS och surrar medans vi spelar. om det finns fler likasinnade som oss som också söker fler vänner på BF1 (Vi kör Conquest) så tveka inte att adda mig på Origin (Corpsekill).

Vi spelar mest kvällar (cirkus 19-22) och helger.

Ursäkta min svenska jag är förkyld och febrig.

Mvh Björn

Visa signatur

Moderkortsmodems problem.

Permalänk

Hej! Kommer dra igång och lira bf1 efter 24e då jag fått strikta order om att inte köpa det själv haha.. Så får ha lite eller väldigt mycket is i magen.

Har runt 200+ timmar i både bf3 och bf4. 25 årig småbarnspappa som lirar runt 19-23 på kvällarna efter dottern somnat. Sparar tråden och återkommer verkar intressant!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Fractal Design R4 | MSI Z97 GAMING 5 | Cooler Master 750W 80+ | i7 4790K 4,0Ghz | ASUS GeForce GTX 1070 8GB ROG STRIX DC3 OC | Crucial Ballistix 16GB RAM | Xonar Phoebus | Intel SSD 540 240GB | Samsung HD103SJ 1TB HDD | | Gaming Gear: Steelseries Rival, Steelseries APEX, Sennheiser HD599, Snowball ICE, Steelseries QcK |

Permalänk
Medlem

Addade dig Björn //Nutcreep på origin

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Ingen stor spelare men adda gärna mig, blir roligare att spela tillsammans. Spelar mest på kvällar.

TPW_swe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mightybjorn:

Hej Allesammans, jag och min polare Karl har skaffat BF1 och önskar få lite mer vänner som spelar detta efter dagens session av gibb. vi är båda över 20 år och sitter helst på TS och surrar medans vi spelar. om det finns fler likasinnade som oss som också söker fler vänner på BF1 (Vi kör Conquest) så tveka inte att adda mig på Origin (Corpsekill).

Vi spelar mest kvällar (cirkus 19-22) och helger.

Ursäkta min svenska jag är förkyld och febrig.

Mvh Björn

Tjenare Björn! Vi i FnB söker alltid nya spelare att ha gåa kvällar med ingame och på teamspeak.
Vi är en europeisk klan.
Vi har egen teamspeak och vi brukar lira kvällstid.
Hör gärna av er om ni är intresserade

Permalänk

Vän att spela med

Skrivet av dAVEUS:

Tjenare Björn! Vi i FnB söker alltid nya spelare att ha gåa kvällar med ingame och på teamspeak.
Vi är en europeisk klan.
Vi har egen teamspeak och vi brukar lira kvällstid.
Hör gärna av er om ni är intresserade

Jag är gärna också med och spelar Battlefield 1, spelat det några gånger, har dock inte köpt spelet själv än, men det är bara en tidsfråga.
Förflutet i både CS, Battlefield 1942 å en massa andra spel såklart.