medelande svarar inte, återställ webbsidan problem !!!!!!

Permalänk
Medlem

medelande svarar inte, återställ webbsidan problem !!!!!!

Hej!
Jag har ett irriterande problem att för typ 1 vecka tillbaka helt plöttsligt så fort jag ska gå in på en ny sida ny flik i min IE så slutar det fungera och jag får upp en ruta där det står " ....... svarar inte" och sen en ruta där jag kan klicka i där det står återställ webbsidan.
Det kan även komma upp en ruta där det står just den sida jag har öppnat har slutat fungera. Och det är så gott som hela tiden och när jag då klickar på alla rutorna så funkar den kanske typ 10 min sen e det lika igen. Aldrig haft detta problem innan på det här sättet.
Är det något jag kan göra börjar bli riktigt trött på det här. PS! snälla jag är en IE typ o vill inte ha förslag om byt läsare tack! För det har funkar förr o nåt måste blivit kajk....

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem

Du kan pröva med att återställa alla inställningarna och ta bort alla tillägg i Internet Explorer, se sidan http://windows.microsoft.com/sv-se/internet-explorer/reset-ie...

Eller kanske återställa Windows till en dag när det fungerade.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CeciliaB:

Du kan pröva med att återställa alla inställningarna och ta bort alla tillägg i Internet Explorer, se sidan http://windows.microsoft.com/sv-se/internet-explorer/reset-ie...

Eller kanske återställa Windows till en dag när det fungerade.

Om jag ändrar till en tidigare återställningspunkt, vad är det som ändrar tillbaka sig t.ex mina mail inkommande kommer dom att ändra sig försvinna som jag fått under denna tid eller?

Visa signatur

Fear

Permalänk
Medlem

Dina egna filer ska inte påverkas av en systemåterställning till en annan dag, men det är klart att säkerhetskopior på allt viktigt ska man alltid ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CeciliaB:

Dina egna filer ska inte påverkas av en systemåterställning till en annan dag, men det är klart att säkerhetskopior på allt viktigt ska man alltid ha.

jag kollade men jag hade bara återställning sen nån dag tillbaka bara tyvärr o det här problemet har börjat för nån vecka sen. Får göra en nollställning av IE istället då men bäst att spara Favoriter antar jag annars försvinner väl dom eller hur? Och kolla alla inställningar man har gjort o sånt så man kommer ihåg allt

Visa signatur

Fear