Permalänk
Medlem

Amiga 1200

Med ett par tac 2 och några disketter.

Gick igång när jag testade den men lämnar ingen garanti alls.

Hämtas snarast, annars blir det tippen.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Intresserad om du skickar! Eller är det bara upphämtning?

Betalar självklart frakten och en symbolisk summa.

Mvh Calle

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[1700X] [B350 mITX] [32GB DDR4@3000MHz CL15] [Vega 56] [Nano S] [D15S] [Win 10 Pro]

Permalänk
Medlem

Ja detta vet jag inte om jag någonsin sagt men fan vad jag skulle vilja bo i Mariestad just nu

Permalänk
Medlem

Jag är någorlunda intresserad, bor i Örebro så det vore ju inte oändligt långt att åka, om det är värt det eller inte vet jag inte men man kan ju se det som en utflykt också.

Ser man till vad nu gruppen heter på facebook, retrotjofräs så verkar folk vara av åsikten att man bör byta massa kondensatorer på gamla amigor och om det är .. typ a500+ och a600 eller vilka det är även klippa bort batteriet (Varta) så snart men kan eftersom de vid det här laget riskerar ligga och läcka på kretskortet och andra komponenter eller ha gjort det ett längre tag vilket är obra. Gäller väl expansionsminnes- och klockkorten till Amiga 500 med.

Jag vet inte vad kondensatorbyte kostar och jag vet inte om refurbisheddatorerna har fått detta gjort eller inte men eventuellt är det en bra grej om man har avsikt att använda de här äldre datorerna.

Edit: AmigaKit tog visst inte mycket för att byta kondensatorerna: http://amigakit.leamancomputing.com/catalog/product_info.php?...

Permalänk
Medlem

Det är upphämtning som gäller. Har försökt sälja ett par gånger men det har inte blivit av (delvis mitt fel). Orkar inte greja för ett par hundra så det är upphämtning som gäller.

Permalänk
Medlem

Jag tar den! Bor inte alls i närheten men att köra är den värd

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ice Frontier:

Det är upphämtning som gäller. Har försökt sälja ett par gånger men det har inte blivit av (delvis mitt fel). Orkar inte greja för ett par hundra så det är upphämtning som gäller.

Du får mellan 1500-2000:- på Tradera för den. Lite mer än ett par hundra.

Permalänk

Tar den gärna Bor i lidköping
om ingen annan tagit den redan?

Visa signatur

Cpu: i7 6700k
Ram: 32gb
Moderkort: ASUS z170 Pro Gaming
Grafikkort: GeForce GTX 1070 SEA HAWK

Permalänk
Medlem

Hejsan. Det har löst sig med Amigan. Tack för allt gensvar.

Permalänk
Medlem

Tips är att ta bort annonsen Tack själv och grattis till den som fick den!

Visa signatur

Antagligen en bättre dator än vad du har!