Permalänk
Medlem

3pin grenuttag

Hej, köpte 2 fläktar till en dator som jag har hemma för dom gamla lät väldigt högt, men när jag öppnade datorn och skulle koppla in dom såg jag att dom var inkopplade med någon slags molex adapter direkt till psun för det fanns bara en 3 pin anslutning på moderkortet, det jag undrar är ifall det finns något slags 3pin grenuttag som man kan köpa och koppla in i moderkortet?

Visa signatur

i5 3350 3.10hz, GeForce Gtx 750ti, Corsair 4x2 DDR3 RAM, 2tb Seagate Barracuda 7200rpm

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av phille14:

Hej, köpte 2 fläktar till en dator som jag har hemma för dom gamla lät väldigt högt, men när jag öppnade datorn och skulle koppla in dom såg jag att dom var inkopplade med någon slags molex adapter direkt till psun för det fanns bara en 3 pin anslutning på moderkortet, det jag undrar är ifall det finns något slags 3pin grenuttag som man kan köpa och koppla in i moderkortet?

Ja
https://www.kjell.com/se/sortiment/dator-natverk/datorkompone...

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem

@mrqaffe: Tack så mycket

Visa signatur

i5 3350 3.10hz, GeForce Gtx 750ti, Corsair 4x2 DDR3 RAM, 2tb Seagate Barracuda 7200rpm