Rösta om SweClockers jullogga 2016

Permalänk
Hedersmedlem

Rösta om SweClockers jullogga 2016

Lägg din röst på det bidrag du anser ska få äran att pryda SweClockers i jul. Omröstningen pågår fram till den 8 december 2016 klockan 17.00. Observera att man måste använda röstningsknapparna som finns längst ner i det här inlägget. Det räcker inte att enbart skriva ett eget inlägg i tråden.

Finalister

1 (nedan)

2 (nedan)

3 (nedan)

4 (nedan)

5 (nedan)

6 (nedan)

7 (nedan)

8 (nedan)

9 (nedan)

Permalänk
Avstängd

Ärligt..alla är mer eller mindre likadana..

Röstade på ingen.

Man kan nästan tro att det är samma designer.

Visa signatur

||i5-4690K@4,7GHZ||Z97-A||GTX970@1,5/2GHZ||CM V700||8GB RAM@2,6GHZ||H440||NH-D15s||G10+H55|||Win10||
Unique valley score, ExtremeHD >3047

Permalänk
Entusiast

Trevliga bidrag och bra val att dölja resultatet! Det är så tråkigt när alla blir påverkade av hur det ser ut just nu.

Det blev en röst på 5:an, klart det skall vara hårdvara på loggan
Annars måste jag säga att 9:an såg riktigt fin ut och tätt efter den kommer väl 6:an men den har vi sett förr.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem

Gillade bron, så röstade på nr 8.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Bra jobbat alla finalister!
Mitt val stod mellan bidrag 5, 7 & 9.
5:an hade varit en given röst, om den stora skärmen i vänstra hörnet samt månen(?) i det högra inte hade varit med. Detta föll mig tyvärr inte i smaken.
9:an var den som stack ut mest med ett litet annorlunda tema. Men det blir 7:an som får rösten för att den smälter bäst in på sidan i mitt tycke, där snön är riktigt bra gjord.

Permalänk
Medlem

Väldigt bra och jämna bidrag i år men den enda som stod ut med mycket känsla av värme som tilltalade mig extra mycket bland dessa var nr 9 som är även lite annorlunda från det typiska vinterlandskapsbakgrunden. Får väldigt trevlig varm julkänsla för mig av den så den fick min röst.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk
Medlem

Snyggt jobbat allihopa!

9:an skiljde sig mest från de andra så den fick min röst.

Permalänk
Inaktiv

Number nine!

Permalänk
Medlem

Alla utom 1 och 9 såg mer eller mindre identiska ut.

Röstar därför på den som är mest annorlunda.

Permalänk
Inaktiv

7 utan tvekan! Smälter in bra med sidan

Permalänk
Medlem

9 var den enda som inte hade tema snö. Fick bli den

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | ASUS GeForce RTX 2080 8GB DUAL OC | Corsair Vengeance LPX Black 16GB (2x8GB) / 3200MHz | MSI B450 TOMAHAWK - ATX / B450 | Fractal Design Define C - Svart | Corsair RM750X V2 750W 80+ Gold | Noctua NH-D15 |

Permalänk
Medlem

9:an var snygg och annorlunda!

Permalänk
Medlem

Tog nr 9 då den var den enda utan snötema och därför stod ut mer. Inget ont om de andra men det blir lite tjatigt med liknande bidrag hela tiden.

Permalänk
Medlem

9:ans värme vann min röst!

Permalänk
Medlem

Alla var riktigt fina! röstade på nian för den såg så mysig ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av RPGWiZaRD:

Väldigt bra och jämna bidrag i år men den enda som stod ut med mycket känsla av värme som tilltalade mig extra mycket bland dessa var nr 9 som är även lite annorlunda från det typiska vinterlandskapsbakgrunden. Får väldigt trevlig varm julkänsla för mig av den så den fick min röst.

Håller helt med.

Med så mycket mörker i denna årstid, så värmde den gott

Permalänk
Livsnjutare 😎

Jag tyckte 9'an var riktigt värmande och fin, helt klart värd min röst!

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Ryggar på nr 9

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

Som redan sagt, nian!

Visa signatur

The burk: FD Define Nano S, 1 FD 140 & 1 Corsair 120 i fronten, 1st FD 120 bak || FD Ion SFX-L 500W || AMD Ryzen 3 3300x m. Wraith || Asrock Fatal1ty B450 gaming-ITX/ac || PowerColor Red Devil 5600XT || Toshiba OCZ RC500 500GB NVMe M.2 || 2*8GB Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz || Asus VE247H LED TN || Ducky Shine II MX-red green LED || Steelseries Sensei mus

Permalänk
Medlem

Röstade på nummer 3^^

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Trist att man inte ens hamnade i omröstningen, men 7 och 9 var mina favoriter.

Föll till sist på 7:an då jag gillar snö... och julklappar

Visa signatur

Grubblare

Permalänk
Medlem

#7

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060

Permalänk

9 antal finalister, det var annorlunda? Brukar väll sällan vara ett udda antal i final, inte heller så många väll? Det är väll inte många mer än hälften som blev utröstade av juryn? Fick lite ont i rumpan av juryn, men det är väll bara att leva vidare.

edit: macbook på femman, blä pcmasterrace

Visa signatur

Intel Core I5 4690k, MSI GTX 1060 6GB, Gigabyte GTX 970 (PhysX/rendering/ai), Asus z97 PRO WiFi, 32GB Kingston HyperX 4x8, Corsair Obsidian 750D, Corsair RM750

Permalänk
Medlem

9:an stack ut lite och var jul-mysig så det blev den!

Visa signatur

Ny dator: Acer Predator Orion 5000 (RTX 3080)
[ I7 3770K @ 4.6Ghz | Asus 980 Ti 6GB | 16GB | Asus P8Z77-V PRO | Samsung 830 128GB | Corsair H100 | Cooler Master HAF X | Corsair AX 850W | Samsung DVD±RW ] [ Sony AF9 65" | Sony WF-1000XM3 | HTC Vive | Huawei P40 Pro | PS4 Pro | PS3 Slim | PS2 chippad | PS Vita | DS Lite | SNES Mini ]

Permalänk
Medlem

Fy tusan, det här var inte lätt.
Skulle bli nöjd med vilken som, tycker alla är riktigt bra i år, men efter mycket bläddrande föll rösten på nummer 7 till slut.

Permalänk
Medlem

Vore bättre om man bara kunde se loggorna sida vid sida och slippa hela swec framsidan.

Fanns många fina. Jag gillade granarna och bron men nr 5 vann pga hårdvaran i snön

Permalänk
Medlem

7 och 9 va riktigt bra.
Men blev 9!

Visa signatur

*Citera för svar*
Work smart, not hard.

Permalänk
Medlem

Gillade gubbarna som (jag antar) kastar snöboll i bidrag 2.

Permalänk
Avstängd

Jag gillade 9:an då den kändes mer trevlig och inte bara en massa snö som alla de andra.
Annars tycker jag nog bilden på Emil Björklund är bäst då han ser precis ut som en liten hungrig julmus när bilden är tagen

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Nian gav en känsla av hemtrevligt julmys, så jag röstade på den