Permalänk

Testdisk problem

Så har kört Testdisk och fick detta resultat efter

http://imgur.com/a/PlHI4

Kan någon förklara

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,

Permalänk
Medlem

@BabaYaga85:
Ser ut som det är fel i/på partitions tabellen, vilket gör att disken rapporterar fel storlek.
Du kan prova ändra storlek på partitonen för att "tvinga" att ny informations skrivs.
Skulle det inte fungera "rensa" den antingen genom ett program som kan göra det, eller genom Diskpart How to Diskpart Erase/Clean a Drive Through the Command Prompt

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Skrivet av Belzader:

@BabaYaga85:
Ser ut som det är fel i/på partitions tabellen, vilket gör att disken rapporterar fel storlek.
Du kan prova ändra storlek på partitonen för att "tvinga" att ny informations skrivs.
Skulle det inte fungera "rensa" den antingen genom ett program som kan göra det, eller genom Diskpart How to Diskpart Erase/Clean a Drive Through the Command Prompt

Ok lite som jag tänkte dock lite fundersam då det är den enda disken i datorn och op ligger på den.

Men hur kan de vara två partitioner på en disk med 2 olika format fat32 och nafs?

Ska testa programmet tack för du svarade

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,

Permalänk
Medlem

@BabaYaga85:
Vill bara påpeka att med "rensa" menar jag att all (partitions) information skall tas bort, vilket kommer att innebära att disken blir tom.
Om du kan starta OS, och du har något du vill spara, så måste du göra det innan du gör det.

Visa signatur

Det är bättre att fråga och verka dum än att inte fråga och förbli det.

Permalänk
Skrivet av Belzader:

@BabaYaga85:
Vill bara påpeka att med "rensa" menar jag att all (partitions) information skall tas bort, vilket kommer att innebära att disken blir tom.
Om du kan starta OS, och du har något du vill spara, så måste du göra det innan du gör det.

Johan jag förstod det håller på med det nu

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator
Nzxt H440w black,Msi Z170 Gaming M5, I7 6700k, Noctua Nhd15,Corsair vengence lpx 2x4 gig,Corsair force le 240 gig, wd 1tb, evga g2 750w,