Köpes: 3DS XL, gärna med spel

Permalänk
Medlem

Köpes: 3DS XL, gärna med spel

Hej!
Är på jakt efter ett Nintendo 3DS XL. Det får gärna vara "new"-versionen, men inte nödvändigt. Inte intresserad av den mindre standardversionen, utan XL som gäller.

Konsolen ska såklart vara i bra skick utan repor på skärmar osv. Normalt slitage på utsidan bryr jag mig inte jättemycket om. Knappar och så ska ju dock såklart också vara i gott skick.

Följande spel som kan följa med är intressanta:

- Pokémon Sun/Moon (kanske också intresserad av omega ruby/aplha sapphire)
- The Legend Of Zelda: Ocarina of Time
- The Legend of Zelda: Link between Worlds
- Legend of Zelda: Majoras Mask
- Super Mario 3D land
- Fire Emblem Awakening
- Eventuellt något Professor Layton spel

Kom med prisförslag för vad du har, beror ju självklart på vilka spel och så som kommer med.

Möts helst upp i Stockholm, bor för tillfället på Lidingö. Är hemma i Lund nu i helgen, så bor du där i krokarna funkar det också.

MVH
Felix

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem

Jag har en väldigt sparsamt använd New 3DS XL med Bravely Default Collectors Edition och Fire Emblem Awakening.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

@Solaris:

Ok ja det låter ju intressant, vad skulle du ha för det alltihop? Vad tar du för det med/utan Bravery Default?

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem

@folmeroN: Ge mig ett vettigt bud.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

@Solaris:
Vad sägs om 1300 kr utan Bravery Default? Så får du sälja det till någon annan

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av folmeroN:

@Solaris:
Vad sägs om 1300 kr utan Bravery Default? Så får du sälja det till någon annan

Nja, det är inte så intressant med tanke på hur lite jag har använt den. Vad sägs om 1900 för rubb och stubb istället?

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

@Solaris:

Hm nja, då jag egentligen inte är intresserad av Bravery Default och Fire Amblem inte är ett av de högst prioriterade spelen för mig, så får jag nog tyvärr avstå från det erbjudandet. Kan tänka mig att höja mitt bud till 1400 för konsolen och Fire Emblem, men går nog inte så mycket högre tyvärr.

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av folmeroN:

@Solaris:

Hm nja, då jag egentligen inte är intresserad av Bravery Default och Fire Amblem inte är ett av de högst prioriterade spelen för mig, så får jag nog tyvärr avstå från det erbjudandet. Kan tänka mig att höja mitt bud till 1400 för konsolen och Fire Emblem, men går nog inte så mycket högre tyvärr.

Det är inte heller så intressant för mig att sälja bara enheten och ett spel.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Medlem

Tjena!

Jag kommer nog att ha ett 3DS XL i fint skick + spelen Alpha Sapphire och Ocarina of Time, + 16 gb SDHC minne.

Jag bor dock i Vänersborg. Men ifall det låter intressant kan jag återkomma på måndag/tisdag.

Visa signatur

i7 5775C, GTX 1080 Ti, 16GB RAM, 1TB Samsung SSD

Permalänk
Medlem

@Vince_G:
Tja! Ja det låter ju intressant! Vad skulle du ta för det? Det är alltså "gamla" 3DS och inte new?

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av folmeroN:

@VincentIsetorp:
Tja! Ja det låter ju intressant! Vad skulle du ta för det? Det är alltså "gamla" 3DS och inte new?

Nice, aa det stämmer. Vanliga 3DS XL.

Återkommer med pris

Visa signatur

i7 5775C, GTX 1080 Ti, 16GB RAM, 1TB Samsung SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av folmeroN:

Hej!
Är på jakt efter ett Nintendo 3DS XL. Det får gärna vara "new"-versionen, men inte nödvändigt. Inte intresserad av den mindre standardversionen, utan XL som gäller.

Konsolen ska såklart vara i bra skick utan repor på skärmar osv. Normalt slitage på utsidan bryr jag mig inte jättemycket om. Knappar och så ska ju dock såklart också vara i gott skick.

Följande spel som kan följa med är intressanta:

- Pokémon Sun/Moon (kanske också intresserad av omega ruby/aplha sapphire)
- The Legend Of Zelda: Ocarina of Time
- The Legend of Zelda: Link between Worlds
- Legend of Zelda: Majoras Mask
- Super Mario 3D land
- Fire Emblem Awakening
- Eventuellt något Professor Layton spel

Kom med prisförslag för vad du har, beror ju självklart på vilka spel och så som kommer med.

Möts helst upp i Stockholm, bor för tillfället på Lidingö. Är hemma i Lund nu i helgen, så bor du där i krokarna funkar det också.

MVH
Felix

Läs hela annonsen här

Hej, jag har ett nytt 3DS XL inkl. Pokemon moon ifall du fortfarande är intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Rudhem:
Tja! Hm ja kanske, vad skulle du ta för det?

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black

Permalänk
Medlem
Skrivet av folmeroN:

@Rudhem:
Tja! Hm ja kanske, vad skulle du ta för det?

Jag köpte en limited edition vilket kan vara samlarobjekt för vissa, men det spelar inte mig någon roll direkt, roligare ifall du får nytta av det.

En kille på blocket lowballa mig 2000, bor du i närheten är det okej vid snabb affär. Kvitton, katonger, spelet och laddare. Rubbet.

Skickades från m.sweclockers.com